اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات همدان:

همدان در اینترنت پرسرعت رتبه نخست کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: همدان در زمینه برخورداری از اینترنت پرسرعت رتبه نخست کشور را دارد.

همدان در اینترنت پرسرعت رتبه نخست کشور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم نظری پویا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان اظهار داشت: یکی از شاخص‌های توسعه در هر استان شاخص توسعه مخابرات است که اگر بتوانیم در این زمینه کار کنیم در زمینه اعتلای استان گام برداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در سطح استان همدان زیرساخت‌های مخابراتی فراهم شده و به صورت صد در صد ارائه می‌شود، گفت: در این بین مردم از پرداخت غیر حضوری هیچ اطلاعی ندارند و بر آن هستیم تا بتوانیم با همکاری ادارات و سازمان‌ها بستر لازم برای انجام پرداخت‌ها به صورت غیر حضوری را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان رسانه‌ها را بهترین کانال ارتباطی با مردم خواند و ادامه داد: رسانه‌ها در فرهنگسازی و اطلاع رسانی نقش ارزنده ‌ی دارند و عمده هدف ما در مخابرات استان همدان این است که از طریق مطبوعات هر چه بیشتر مردم را با سرویس پرداخت‌های غیر حضوری از جمله خدمات الکترونیک به خصوص سامانه 1818 مربوط به تلفن ثابت و سامانه 09990 مربوط به تلفن همراه و طرح هزاران لبخند و سیم کارت عیدانه و ADSL و اینترنت که آماده واگذاری است، آشنا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در کشور نخستین استانی که به سمت حذف قبوض رفته استان گیلان است و امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که انجام می دهیم استان همدان دومین استان در زمینه حذف قبوض باشد.
نظری‌پویا در خصوص نیروی انسانی در مخابرات اذعان داشت: نتایج کار برای مشترکین در زمینه کیفی باید ملموس باشد و از آن جایی که شرکت مخابرات استان همدان بهترین و متخصص‌ترین نیروها را دارد، عمده پرسنل آن در سطح کارشناسی و ارشد هستند.
وی با اشاره به اینکه در بخش اینترنت در وضعیت مناسبی قرار داریم، اظهار کرد: طی یک نظرسنجی استان همدان در زمینه برخورداری از اینترنت پرسرعت به عنوان نخستین استان کشور مطرح شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان افزود: از لحاظ نگهداری موبایل، سرویس‌دهی و امور مشترکین نیز جزء 10 استان برتر کشور هستیم.
وی در پایان سخنانش ابراز کرد: 200 هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان آماده واگذاری است که در صورت وجود تقاضا در این زمینه نیز جزء 10 استان برتر خواهیم بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول