اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه پزشکی جهرم انجام می‌شود؛

برگزاری سمینار حاکمیت بالینی در جهرم

خبرگزاری فارس: مدیر خدمات پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم از برگزاری سمینار دو روزه حاکمیت بالینی در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری سمینار حاکمیت بالینی در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالعظیم جوکار بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت و پاسخگو بودن در مقابل ارائه این خدمات و ارتقای خدمات بالینی به مردم از مولفه‌های حاکمیت بالینی است و حاکمیت بالینی در تمام سطوح سلامت اجرا می‌شود.
وی افزود: اجرای این طرح موجب افزایش رضایتمندی مردم و برقراری ارتباط بین سازمانی برای ارائه بهتر خدمات به صورت گروهی می‌شود.
جوکار خاطرنشان کرد: در حاکمیت بالینی چارچوب مراکز ارائه کننده خدمات درمانی در قبال بهبود دائمی کیفیت، پاسخگو است و با ایجاد این محیط ارتقای خدمات بالینی شکوفا می‌شود.
مدیر خدمات پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ابراز داشت: در این سمینار دو روزه 400 نفر از پزشکان و پرسنل بخش درمانی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم با سیستم‌های ارتقای کیفیت، مبانی حاکمیت بالینی، مدیریت ریسک، تعامل با بیماران و مردم، خطاهای پزشکی و تقسیم بندی آن، مدیریت کارکنان، مصادیق عملیاتی حاکمیت بالینی در اورژانس‌ها توسط دو تن از اساتید وزارت بهداشت آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول