اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر؛

مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته تربیت بدنی، با حضور 13 تیم از مراکز تابع دانشگاه علوم پزشکی قم به صورت گروهی و در 4 گروه در سالن مجموعه ورزشی جانبازان واقع در میدان 72 تن آغاز شد.
در پایان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات و با انجام 15 مسابقه، 8 تیم به دور حذفی مسابقات راه یافتند که با انجام چهار دیدار حذفی تیم‌های منتخب دانشجویان الف، خدمات بیمارستان شهید بهشتی، اورژانس 115 و منتخب دانشجویان به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
در این مرحله نیز تیم‌ها به صورت ضربدری باهم دیدار و تیم‌های خدمات بیمارستان شهید بهشتی و اورژانس 115 به فینال و تیم‌های منتخب دانشجویان الف و ب به دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات راه یافتند.
در روز پایانی مسابقات ابتدا دو تیم منتخب دانشجویان الف و ب دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که تیم منتخب دانشجویان الف موفق به کسب مقام سومی مسابقات شد.
فینال مسابقات بین دو تیم خدمات بیمارستان شهید بهشتی و اورژانس 115 برگزار شد که در پایان این تیم خدمات شهید بهشتی بود که توانست با نتیجه 4-3 تیم اورژانس 115 را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.
همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات تیم ستاد دانشگاه به‌عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شد.
از نکات قابل توجه این مسابقات می‌توان به برگزاری منظم مسابقات، حضور منظم تیم‌ها در ساعات مقرر و کم شدن حواشی و اتفاقات در مسابقات نسبت به سال‌های قبل اشاره کرد.
در پایان مسابقات نیز مراسم اختتامیه و اهدا جوایز، با حضور بابک فرزین‌نیا معاون دانشجویی و فرهنگی و محمد جواد باقری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به تیم‌های برتر مسابقات فوتسال و والیبال و مقام آوران رشته‌های انفرادی مسابقات تربیت بدنی برگزار شد.
همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات تیم ستاد دانشگاه به‌عنوان تیم اخلاق مسابقات انتخاب شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول