اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی البرز:

تخم‌ مرغ فروش‌های متخلف البرزی جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی استان البرز از جریمه نقدی واحدهای صنفی که اقدام به عرضه تخم مرغ با قیمت غیرمصوب و بیشتر از قانون کرده‌اند،‌ خبر داد.

تخم‌ مرغ فروش‌های متخلف البرزی جریمه شدند
محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه نوساناتی در قیمت عرضه تخم مرغ در کشور ایجاد شد، سازمان بازرگانی استان البرز تیم‌های نظارتی ویژه در این زمینه تشکیل داد.
وی افزود: این تیم‌ها که از جمع ناظران و بازرسان سازمان انتخاب شده بودند، از تمام واحدهای عرضه مواد غذایی و همچنین صنف تولید و عرضه مرغ و تخم‌ مرغ طی دو هفته به صورت ضربتی بازدید به عمل آوردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: متوجه شدیم که در برخی از واحدهای صنفی قیمت تخم مرغ به صورت غیرقانونی اعمال شده و بازرسان ما بلافاصله اقدام به ارجاع پرونده متخلف به نهادهای قانونی کردند.
عظمایی تاکید کرد: پس از بررسی دقیق‌تر پرونده واحدهای صنفی فوق در نهایت حدود 130 واحد متخلف شناخته شده و علیه آنها پرونده قانونی تشکیل گردید.
وی ادامه داد: قانون در مورد این واحدهای گران فروش با قاطعیت اعمال شد، ضمن اینکه در مورد برخی دیگر از واحدهای عرضه تخم‌ مرغ که پرونده گران‌ فروشی و یا کم فروشی نداشتند به تذکر کتبی اکتفا گردید که تعداد آنها حدود 15 واحد صنفی است.
 
* جریمه میلیونی تخم‌ مرغ‌ فروش‌های متخلف
 
رئیس سازمان بازرگانی استان البرز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه متخلفان چگونه جریمه شدند، گفت: نحوه جریمه تخلفاتی از این دست در سازمان تعزیرات استان یک روال قانونی دارد که در مورد همه موارد به همین صورت اعمال می‌شود.
عظمایی تاکید کرد: درباره این مورد خاص نیز گران فروشان حدود 270 میلیون ریال متخلفان جریمه نقدی شده‌اند، البته همانگونه که گفتم به برخی نیز تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.
وی در پایان تاکید کرد: مردم بهترین یاور سازمان بازرگانی و تعزیرات استان هستند و اگر گزارش‌ها و همکاری‌های آنها نباشد، موفقیت چندانی حاصل نخواهد شد، بنابراین از مردم استان تقاضا داریم همکاری خود را با بازرسان سازمان افزایش دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول