اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

پایان نافرجام یک آدم ربایی در ورامین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران پلیس آگاهی شرق استان تهران آدم ربایان زورگیر را در محل اختفای خود قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.

پایان نافرجام یک آدم ربایی در ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران، سیروس فتحی از دستگیری آدم ربایان زورگیر در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: درپی تماس تلفنی یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ورامین مبنی بر آدم ربائی و زورگیری با یک دستگاه خودروی مینی بوس، اکیپی از ماموران ورزیده پلیس آگاهی شرق استان تهران دستگیری آدم ربایان را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر افزود: مأموران در بازجویی دو زن جوان ربوده شده به سرنخ‌هایی مبنی بر چند شماره از پلاک و رنگ خودرو افراد آدم ربا دست پیدا می‌کنند.
شکات در پلیس آگاهی اذعان داشتند: در حال رفتن به منزل سوار یک دستگاه خودرو مینی بوس شده که در میانه راه با انحراف مسیر خودرو سرنشین خودرو با تهدید سلاح سرد قصد سرقت طلاجات و اموال را داشتند که با مقاومت این افراد مواجه می‌شوند.
با توجه به اظهارات شاکیان مشخص می‌شود، در ادامه این حادثه متهمان پس از آنکه با مقاومت آنان روبرو می‌شوند هر دو زن جوان را به بیرون ماشین پرت کرده و از محل متواری می‌شوند.
فتحی خاطرنشان کرد: مأموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات متهمان با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده و تحقیقات محلی موفق شدند، مخفیگاه راننده خودرو را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده‌گان را به همراه خودرو مذکور شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول