اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان:

60 واحد مقاومت در مدارس درمیان فعال است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان گفت: 60 واحد مقاومت در مدارس شهرستان فعالیت می‌کنند.

60 واحد مقاومت در مدارس درمیان فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سرگرد حسین مقدادی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و شجاعت در آموزشگاه تلاش شهر اسدیه اظهار داشت: واحدهای مقاومت دانش‌آموزی خاکریزی مطمئن در برابر تهدیدات فرهنگی به شمار می‌رود.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان با بیان اینکه زنگ ایثار و شجاعت در 185 آموزشگاه شهرستان درمیان نواخته شده، ابراز داشت: شهید فهمیده گلی از گلستان شهدای دانش‌آموز هشت سال دفاع مقدس و نماد ملی شهدای دانش‌آموز است.
وی با بیان اینکه جنگ ما نبرد بین حق و باطل و ایمان و کفر پس از نبرد سخت در عرصه‌های فرهنگی هنوز ادامه دارد، عنوان کرد: مجروحان و مصدومان دفاع مقدس در بین جامعه ایران از عزت و کرامت برخوردار هستند ولی خودباختگان جنگ نرم پس از سقوط در دام شیاطین استکبار جزو مغضوبان و منفورین جامعه به شمار می‌روند.
مقدادی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در لشکر کشی به عراق و افغانستان، ادامه داد: طرح به اصطلاح جنگ با تروریسم در افغانستان هزینه‌های گزافی بر مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل کرده که موجب اعتراضات مردم شده و زمینه جنبش وال استریت را فراهم آورده است.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان ایجاد شبهه در ذهن مردم به ویژه جوانان را یکی از پیامدهای جنگ نرم دانست و افزود: ایجاد جنگ نرم نیاز به اسلحه و کشتار جمعی ندارد بلکه راه نفوذ آن فکر، اعتقادات و نشانه‌روی به ارزش‌ها است.
وی اضافه کرد: جنگ نرم همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی اقشار مختلف جامعه را دربر می‌گیرد.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان، بی‌تفاوت ساختن افراد به ویژه قشر کار آمد جامعه به ارزش‌ها و مبانی اعتقادی را مهم‌ترین هدف دشمن در ناتوی فرهنگی برشمرد و یادآور شد: آنچه که مسلم است توفیقات روز افزون جمهوری اسلامی در عرصه‌های علم، ‌اقتصاد و توسعه است.
وی تصریح کرد: این توفیقات به همت جوانان و نیروهای متخصص به دست آمده که با این تفاسیر دشمن هیچ وقت چشم دیدن رسیدن ایران را به قله‌های تلاش و توسعه ندارد از این رو با ایجاد یک جنگ نرم قصد تخریب اذهان و بی‌هویتی جوانان نسبت به ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی را دارد.
مقدادی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: تخریب گذشته حقوقی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه به صورت کامل تا جایی که ساده‌اندیشان را حتی درباره بدیهی‌ترین‌ها به تردید می‌اندازد یکی از شگردهای دشمن در اشاعه جنگ نرم است.
وی اضافه کرد: تفکر و عقلانیت نکته مهم مبارزه با جنگ نرم است و به خاطر همین است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دستگاه‌های متولی تعلیم و تربیت به ویژه مدارس و دانشگاه‌ها را به عنوان تولید علم و مکان‌های عقلانی که می‌تواند موثر باشد در راه مبارزه با جنگ نرم با اهمیت می‌دانند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول