اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سپاه قدس گیلان:

اخلاص بسیج را پویا کرده است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از اخلاص بسیجیان استفاده مناسب شود، گفت: اخلاص بسیج را پویا کرده است.

اخلاص بسیج را پویا کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسن حسن‌زاده ظهر امروز در جمع اعضای بسیج کارگری گیلان به اجرای طرح صالحین اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدیدی که در مجموعه سازمانی بسیج ایجاد شده، امور مجموعه بسیج از سه سال گذشته تبدیل به مسائل معرفتی و تربیتی طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری شده است.
وی مبانی طرح صالحین را اعتقادی و معرفتی عنوان کرد و افزود: سپاه قدس گیلان با محوریت روحانیت این مبانی را از حوزه‌های علمیه استخراج می‌کند.
به گفته حسن‌زاده، بسیج با استفاده از روحانیت به عنوان مسئولان طرح صالحین که امروزه در تربیت و آموزش مجموعه سپاه استان و نواحی مشغول فعالیت هستند این کار بزرگ را آغاز کرده است.
معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان مساجد را محور فعالیت بسیج خواند و تصریح کرد: بسیجی به کسی گفته می‌شود که در حلقه‌های صالحین متشکل از مسائل معرفتی، تربیتی و بصیرتی حضور یابد.
وی با اشاره به اینکه تمام امور دین و دنیای مردم از صدر اسلام تاکنون بر محور مسجد بوده است، خاطرنشان کرد: براساس آموزه‌های دینی و طبق دستور صریح امام (ره) به عنوان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که فرمودند مسجد سنگر است، فعالیت‌های بسیج در مساجد انجام می‌شود.
حسن‌زاده جایگاه اصلی بسیج را مسجد نامید و ابراز داشت: بسیج طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید برگردد به جایگاه اصلی خود و این جایگاه غیر از مسجد جای دیگری نمی‌تواند باشد.
معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان، وقوع انقلاب اسلامی و پشتیبانی از دفاع مقدس را به برکت مسجد توصیف کرد و گفت: امت وفادار فعالیت‌های خود را در مسجد و زیر پرچم روحانیت متعهد و خدمت‌گزار به اسلام انجام می‌دهند.
وی به فعالیت بسیج در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: جنگ نرم دشمن توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است و باید برای مقابله با آن آماده باشیم.
حسن‌زاده تمام دل‌دادگان به نظام را بسیجی خواند و افزود: موظف هستیم برای جامعه انقلابی و ولایی برنامه داشته باشیم.
معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان، بسیج را عرصه مناسبی برای تلاش در راستای اهداف انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: رویکرد بیش از 80 درصد بسیج در حال حاضر تغییر کرده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های تربیتی و معرفتی در بسیج، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی زمان‌بر بوده اما تعطیل شدنی نیست.
حسن‌زاده همت و تلاش روحانیون در روشنگری جامعه را تاثیرگذار دانست و بیان داشت: از روحانیون انتظار داریم حلقه‌های صالحین را به صورت راهبردی هدایت کنند.
معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه بسیجیان فعالیت‌های خود را در مساجد انجام می‌دهند، اذعان داشت: مسجد محور تغییر رویکرد بسیج است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول