اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

نخبگان بسیجی در شهرکرد تجلیل می‎شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نخبگان و فعالان بسیجی این شهرستان در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و قرآنی تجلیل می‎شوند.

نخبگان بسیجی در شهرکرد تجلیل می‎شوند
مهران مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی، با ایمان و بینش عمیق و استوار و تلاش در راه علم‌آموزی، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را برای ساختن ایرانی آباد و سرافراز می‌آموزند.
وی با اشاره به هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی فداکار حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی، افزود: امروز شهید فهمیده، به حق، الگوی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان کشور ماست.
مرادی با اشاره به شکل‌گیری بسیج و حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف از مسئولان و دانش‌آموزان خواست تا هفته بسیج دانش‌آموزی را در نهایت شکوه و عظمت در اجرای بیانات مقام معظم رهبری در زمینه تکریم شهدای دانش‌آموز برگزار کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد با تأکید بر ضرورت توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و علمی دانش‌آموزان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی پرداخت و گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب و آثار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و سرکشی از خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.
مرادی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا و فضا سازی شهرها، روستاها، مساجد و پایگاه‌های مقاومت و ترویج فرهنگ بسیجی با بیان خاطرات و جلسات سخنرانی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج به‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی در مدارس شهرستان، افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و کنونی از اهداف این حضور است که این امر موجب ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین دانش‌آموزان خواهد شد.
مرادی خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت برنامه‌های هفته بسیج تاثیر بسیاری در افزایش اثر بخشی برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت گرامیداشت این هفته دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول