اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک هشتم نهایی جام حذفی؛

صبای قم حریف مس سرچشمه کرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دومین مسابقه خود در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برای صعود به یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم مس سرچشمه کرمان برود.

صبای قم حریف مس سرچشمه کرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس‌ از قم، مرحله یک شانزدهم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، در حالی در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید که با صعود صبای قم به مرحله یک هشتم نهایی، این تیم حریف یکی از دو تیم کرمانی حاضر در این مرحله از رقابت‌ها شد.
در حالی که در یکی از حساسترین دیدارهای این مرحله، شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم به قید قرعه میزبان یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان یعنی پیام مخابرات فارس بودند و با کسب برتری در این مسابقه جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند، کرمانی‌ها نیز در خارج از خانه مقابل شهرداری اراک به برتری رسیدند.
در این مسابقه که به قضاوت محمد کمانی با کمک بهرام حسین نقوی، محمدرضا مازندرانی و جمشید محمدی در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شد، صبا با گل‌هایی که در نیمه دوم به دست آورد به جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌هایش کشور و پیروزی در این دیدار دست یافت.
صبای قم و پیام مخابرات فارس در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که صبای قم نخستین بازی خود در جام حذفی امسال را انجام می داد اما تیم فوتبال پیام مخابرات فارس که گروه نخست لیگ دسته اول جام آزادگان در مکان هشتم جدول رده‌بندی بود پیش از این دو بازی در جام حذفی فوتبال برگزار کرده بود و با امید به حذف صبای قم در این دیدار به میدان آمد.
در این مسابقه که با بازی هجومی شاگردان عبدالله ویسی آغاز شد بر خلاف جریان مسابقه صبای قم در نیمه نخست موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال پیام مخابرات فارس نشد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسیده و هر دو تیم منتظر نیمه دوم بازی شوند.
در نیمه دوم بازی برتر را تیم صبای قم ارائه کرد و توانست دو بار توسط حمیدرضا فرزانه و غلامرضا عنایتی دروازه تیم فوتبال پیام مخابرات فارس را گشوده و با کسب پیروزی دو بر یک این دیدار حساس خانگی را به پایان ببرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال شود.
سازنده گل اول صبای قم حسین حجازی پور بود که با حرکت تکنیکی وی، فرصت خوبی برای مهاجم اول صبا یعنی غلامرضا عنایتی ایجاد شد تا این بازیکن گل اول صبای قم را بزند، هر چند اشتباه احمد خرمالی گل تساوی را برای حریف شیرازی به دنبال داشت اما حمیدرضا فرزانه در دقایق پایانی گل دوم را زد تا صبا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.
زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه نهم آبان ماه مشخص خواهد شد، دیداری که میزبان آن تیم مس سرچشمه خواهد بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول