اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر امید؛

صبای قم مقابل ذوب آهن اصفهان قعرنشین متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دومین هفته مسابقات لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در راه رسیدن به دومین پیروزی متوالی مقابل ذوب آهن اصفهان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم مقابل ذوب آهن اصفهان قعرنشین متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوم از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با برگزاری چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که طی آن شهر مقدس قم میزبان دیدار حساس صبای قم و ذوب آهن اصفهان بود و این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.
شاگردان سیدمحسن بابامیری و‌هادی رنجبر در تیم فوتبال امید صبای قم این دیدار خانگی را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم مقابل تیم قعرنشین جدول رده‌بندی یعنی ذوب آهن اصفهان برگزار کردند و در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.
در این مسابقه که نخستین دیدار خانگی امیدهای صبای قم در نخستین تجربه حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد، صبا بعد از موفقیت در هفته اول و بازی مقابل ابومسلم مشهد، به دومین پیروزی خود می‌اندیشید اما نتوانست در این کار موفق باشد و در نهایت با یک امتیاز حاصل از تساوی به کار خود پایان داد.
این دیدار که در هوای سرد و ابری ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود، در نیمه نخست دو گل برای دو تیم در بر داشت اما در نیمه دوم بازی متوسطی از هر دو تیم به نمایش درآمد و طی آن صبای قم و ذوب آهن اصفهان امتیازات را تقسیم کردند.
در دقیقه 32 نیمه نخست این مسابقه خطای مدافع تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان در محوطه جریمه خودی سبب شد تا علیرضا محمدی داور بازی به سود صبای قم اعلام پنالتی کند که این موقعیت را سیدمجتبی مبینی پور مدافع صبای قم به گل برتری تبدیل کرد.
بعد از این گل بازی دو تیم با حالتی متعادل پیگیری می‌شد تا اینکه در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در زمین صبای قم صاحب ضربه آزاد شد و این موقعیت را با ضربه ای دقیق منجر به گل تساوی تیم ذوب آهن شد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید تا دو تیم بعد از شنیدن نکات تاکتیکی مربیان خود به زمین مسابقه باز گردند.
در نیمه دوم این تیم فوتبال امید صبای قم بود که بیشتر از میهمان بر توپ و میدان مسابقه مسلط بود اما بازیکنان این تیم با ارسال‌های عجولانه به خصوص از سمت راست زمین بازی، بیشتر سعی در نزدیک شدن به دروازه ذوب آهن داشتند که البته در این کار موفق نبودند.
در حالی که صبا تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام می‌داد، این مهم حتی با حضور ناصر بختیاری زاده مربی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم محقق نشد تا دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به تساوی یک بر یک رضایت بدهند.
ذوبی‌ها در هفته نخست چهار بر یک به همشهری خود سپاهان باخته و قعرنشین جدول بودند ولی صبای قم دو بر صفر ابومسلم مشهد را شکست داده بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول