اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

صبای قم به مهمانی نفت می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.

صبای قم به مهمانی نفت می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری پیش از تعطیلی 20 روزه لیگ برتر فوتبال بار دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند.
این در حالی است که شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در دیداری که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود ششمین دیدار خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتبال این فصل را برابر نماینده آبادان برگزار می‌کنند.
این مسابقه در حالی از ساعت 16 و 45 دقیقه روز یکشنبه هشتم آبان در آبادان به انجام می‌رسد که تا پایان دهمین هفته از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم با کسب شش پیروزی، یک تساوی و 19 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.
در طرف دیگر میدان شاگردان غلامحسین پیروانی قرار دارند که در حال حاضر با کسب سه پیروزی، پنج تساوی، سه باخت، 15 گل زده، 15 گل خورده و 14 امتیاز مکان نهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
نفتی‌ها پیش از این با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، مس کرمان، فولاد خوزستان، تراکتور‌سازی تبریز و شاهین بوشهر در ورزشگاه تختی آبادان و در دیدارهای خانگی بازی کرده‌اند که حاصل آن سه تساوی و یک پیروزی برای نفت آبادان بوده است.
حاصل تلاش این تیم برابر تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر شکست بوده است، ضمن اینکه شاگردان غلامحسین پیروانی در خانه تنها یک بار با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم فوتبال مس کرمان به پیروزی دست یافته‌اند.
صبای قم نیز پیش از این در پنج بازی خارج از خانه این فصل مقابل حریفان خود به میدان رفته است که حاصل آن سه پیروزی و دو باخت بوده است و شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز در هفته نخست تیم تراکتور سازی مدعی را با نتیجه سه بر دو شکست دادند.
صبایی‌ها در هفته سوم در ورزشگاه شهرک اکباتان تهران میهمان تیم فوتبال راه آهن شهر ری بودند که در این دیدار نیز با نتیجه دو بر صفر به برتری رسیدند و در هفته پنجم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر نخستین شکست خارج از خانه را برابر تیم شاهین بوشهر با نتیجه چهار بر صفر متحمل شدند.
صبایی‌ها در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان به برتری یک بر صفر رسید اما در هفته نهم در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران به پرسپولیس تهران دو بر صفر باخت و اکنون در ششمین میهمانی لیگ برتر در نیم فصل نخست، به دنبال سه امتیاز ارزشمند دیدار با نفت آبادان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول