اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر فوتبال امید؛

صبا از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین دیدار خانگی خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

صبا از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور امروز پیگیری می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری در دومین هفته از دور رفت این رقابت‌ها در بازی‌هایی مهم در شهرهای مختلف کشورمان به میدان می‌روند.
در این بین تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند تا برای کسب سه امتیاز این بازی انگیزه خود را نشان دهند.
دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ذوب آهن اصفهان در دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز پنجشنبه پنجم آبان ماه در ورزشگاه تختی شهرم مقدس برگزار خواهد شد دیداری که نخستین بازی خانگی صبایی‌ها به شمار می‌رود.
امیدهای صبای قم در حالی نخستین بازی خانگی خود را در لیگ برتر فوتبال امید کشور برابر ذوب آهن اصفهان برگزار می‌کنند که در هفته نخست رقابت‌ها در شهر مقدس مشهد میهمان تیم ابومسلم بودند و با دو گل حریف خود را شکست داده و پیروزی دلچسبی را در خارج از خانه کسب به خود اختصاص دادند.
صبای قم در حالی این مسابقه خارج از خانه در هفته نخست لیگ برتر را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت که ترکیبی از بهترین‌های فوتبال امید قم را در تیم خود دارد و با استفاده از تجربه بالای این نفرات که چند سالی است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند، از سد میزبان خود عبور کرد.
تیم فوتبال امید صبای قم در نیمه نخست بازی با ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی این شهر، توسط مرتضی عابدی به گل برتری رسید تا با کاهش استرس بازی در خانه حریف، در ادامه مسابقه و به خصوص در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش بگذارد و با گل محمد عرب خراسانی کاپیتان آینده دار خود به برتری دو بر یک و پیروزی در هفته نخست لیگ برتر دست یابد.
بدین ترتیب تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد به سه امتیاز شیرین رسید تا با روحیه ای مضاعف در هفته دوم رقابت‌ها به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.
خاطرنشان می‌شود: در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور 12 تیم صبای قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، ابومسلم مشهد، نفت اهواز، فولاد خوزستان، استقلال اهواز، ماشین‌سازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، نساجی مازندران و برق شیراز برای قهرمانی تلاش می‌کنند، ضمن اینکه بازی‌های لیگ برتر امید نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول