اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان خبر داد:

سرشماری 3هزار و 850 خانوار در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: در راستای اجرای طرح سرشماری ریگان تاکنون 3 هزار و 500 خانوار در روستاها و 350 خانوار در شهر سرشماری شده‌اند.

سرشماری 3هزار و 850 خانوار در ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با اشاره به فرهنگ مطالعه در جامعه اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی باید وارد زندگی ادارات شود.
وی با اشاره به وجود 6 هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی شهرستان ریگان افزود: بیش از یک‌هزار و 100 نفر عضو این کتابخانه عمومی هستند که با عضویت رؤسای ادارات این تعداد افزایش می‌یابد.
برزنگ از دانشگاه حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان خواست با عضویت دانشجویا‌ن، طلاب و دانش‌آموزان، افراد را با کتاب و کتابخوانی آشنا سازند و افزود: فضای کنونی کتابخانه عمومی شهرستان مناسب مطالعه نیست، لذا کتابخانه‌ای در زمینی به مساحت 400 متر‌مربع در دو طبقه و با اعتبار 100 میلیون تومان در حال ساخت است.
وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری در شهرستان ریگان با تقدیر از تمام‌ رؤسای ادارات که در اجرای این طرح همکاری کردند، تصریح کرد: تاکنون در اجرای طرح سرشماری شهرستان ریگان 3هزار و 500 خانوار در روستاها و 350 خانوار در شهر سرشماری شده‌اند.
برزنگ با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرستان ریگان در آذر ماه سال جاری افزود: تمام ادارات در اجرای این یادواره همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به یوم‌الله 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام راحل گفت: سال جاری مراسم راهپیمایی با توجه به تحولات منطقه با‌شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود، زیرا شعارهایی که ما تاکنون سر داده‌ایم، همه محقق شده و تنها نابودی کامل صهیونیست و امریکا مانده که به زودی محقق می‌شود.
برزنگ با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در روستاهای ریگان گفت: این کمبود موجب شده که ساخت تعدادی از اماکن مذهبی در شهرستان که از ضروریات منطقه به شمار می‌روند، متوقف شود.
به گزارش فارس به منظور فرهنگ ترویج کتاب و کتابخوانی در بین ادارات و کارکنان شهرستان ریگان، جلسه شورای اداری این شهرستان را در کتابخانه عمومی ریگان برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول