اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد:

افتتاح 6000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 6 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 6000 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی
خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 22 هزار و 328 واحد مسکونی مهر در آذربایجان غربی در دست احداث است که از این تعداد 6 هزار واحد در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر استان را 46 درصد عنوان کرد و افزود: شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، میاندوآب، خوی، نقده، شاهین‌دژ و سلماس را از جمله شهر‌هایی هستند که مسکن مهر در آنها افتتاح میس‌شود.
این مسئول با اشاره به روند کند مسکن مهر در برخی از شهرهای آذربایجان غربی، تصریح کرد: در برخی از شهرهای استان پیشرفت فیزیکی مسکن مهر کند است و در این راستا تمهیدات لازم انجام می‌شود.
محبت‌خواه با اشاره به کم‌کاری برخی از تعاونی‌های مسکن مهر استان، ادامه داد: به تمام تعاونی‌ها اخطار لازم در این زمینه داده شده است و در حال پیگیری اخطارها هستیم.
وی گفت: هر تعاونی بخواهد با کم‌کاری خود میانگین پیشرفت فیزیکی استان را به سیر نزولی سوق دهد در صورت افزایش تسهیلات، تسهیلات آن پروژه افزایش نخواهد یافت.
این مسئول با بیان اینکه عدم توانایی فنی و مدیریتی برخی از تعاونی‌ها سبب رکود در روند اجرای پروژه‌ها شده است، گفت: از این پس تعاونی‌هایی که نتوانند همسو با دیگر تعاونی‌های فعال پیش روند باید جوابگوی متقاضیان که منتظر تحویل واحدهایشان هستند باشند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با رفع موانع اجرایی طرح مسکن مهر در استان، واحدهایی که از نظر ارتفاع بلند ساخته شده‌اند و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تسهیلات این واحدها از 200 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول