اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی توهین بازیکن تراکتورسازی به مردم کهگیلویه و بویراحمد؛

موسوی: توهین بازیکن تراکتورسازی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توهین بازیکن تراکتورسازی به مردم یاسوج گفت: توهین بازیکن تراکتورسازی به مردم نابخشودنی است.

موسوی: توهین بازیکن تراکتورسازی نابخشودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز موسوی در نشست با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در پاره‌ای مواقع در فوتبال ما مشاهده می‌شود که برخی بازیکنان همه چیز را مطابق خواسته‌ها و امیال خود تعبیر و تفسیر می‌کنند و انتظار دارند فوتبال و همه اجزای آن به دنبال آن‌ها و در راستای منافع و خواسته‌هایشان حرکت کند، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های کنونی فوتبال ایران به دلیل پرداخت پول‌هایی بوده که به مصداق بادآورده است.
وی با اشاره به این‌که در این بین همه ارکان فوتبال مقصر هستند ابراز داشت: بیش از همه کسانی مقصر هستند که به نام مدیریت در باشگاه‌ها و تیم‌داری تنها به موفقیت‌های مقطعی اندیشیده و در فوتبال به دنبال کار زیر بنایی و اصولی نیستند.
 
*توهین بازیکن تراکتورسازی خارج از شئون اسلامی و توجه به وحدت ملی بود

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که روزانه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان این استان در زمین چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج حضور پیدا کرده و مسابقه و تمرین برگزار می‌کنند، بیان داشت: آیا می‌توان در لفظی بی‌ادبانه و خارج از چارچوب اخلاق اسلامی و شئونات انسانی این ورزشگاه را به چراگاه تشبیه کرد.
وی گفت: چه بلایی بر سر فوتبال ایران آمده که بازیکنان آن خوب پول می‌گیرند و راحت زندگی می‌کنند و در ادامه اگر به برخی خواسته‌هایشان نرسیدند و یا برای توجیه کم‌کاری‌ها بدون ترس و واهمه به مردم نیز توهین می‌کنند.

*برای برخی بازیکنان فوتبال کلاس توجیهی بگذارند تا احترام به مردم را یاد بگیرند

موسوی با ابراز تاسف از وجود چنین بازیکنانی که از وحدت ملی هیچ آگاهی نداشته و بدون احراز هیچ‌گونه شایستگی در سطح اول فوتبال این کشور خودنمایی می‌کنند، تصریح کرد: چرا برای چنین بازیکنانی کلاس توجیهی نمی‌گذارند تا از وحدت و انسجام ملی کلمه‌ای بیاموزند و بدانند که آن‌چه را کسب کرده‌اند همه به واسطه وجود این مردم کم توقع و البته فهیم و بصیرت‌مند بوده است.

*عرصه فوتبال محتاج بصیرت‌افزایی است

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع بصیرت‌افزایی در فوتبال اشاره کرد و گفت:‌ بصیرت تنها مربوط به عرصه سیاسی نیست بلکه تهاجم فرهنگی و رواج برخی نابهنجاری‌ها که هدف دشمنان بوده ممکن است از همین زمین‌های ورزشی ترویج شود.
موسوی با اشاره به این‌که درج چنین خبری در یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور همه مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد را شوکه کرد، بیان داشت: مسئولان انظباطی در فوتبال کشور نباید از این خطای فاحش بازیکن تراکتورسازی در ادای سخنان بی‌ادبانه و خارج از چارچوب قوانین کشور چشم‌پوشی کنند.
 وی تاکید کرد: مردم در کوچه و خیابان از ما می‌پرسند که چرا بازیکن تیم بزرگی همچون تراکتورسازی که باید برای بازیکنان تیم‌های رده‌های پایین‌تر فوتبال ایران الگوی اخلاقی و فنی باشد گستاخانه هر سخنی را بر زبان می‌راند و بدون واهمه به شعور مردم یک منطقه از کشور با همه بزرگی و خدمت به این آب و خاک توهین می‌کند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال فارس که برخی معتقدند سنگ‌اندازی تعدادی از تماشاگران تیم شهرداری در هنگام بازی با تراکتورسازی موجب بیان چنین مواضعی از سوی محمد ابراهیمی بازیکن این تیم شده، تصریح کرد: آیا با پرتاب چند سنگ به زمین بازی که ماهیت شروع کنندگان آن نیز مشخص است می‌توان به مردم یک استان و یک منطقه در روزنامه‌های کشوری توهین کرد.

* حرکت زشت بازیکن تراکتورسازی موجب تحریک تماشاگران شد
 
موسوی ابراز داشت: وقتی این بازیکن در ظلع شمالی ورزشگاه تختی یاسوج زشت‌ترین عمل را نسبت به تماشاگر انجام می‌دهد می‌توان به تماشاگر جوان و نوجوان در همه لحظه تفهیم کرد که نباید جواب چنین افرادی را با کمترین هزینه داد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به نظر شما اگر چنین برخوردی با تماشاگران تبریزی می‌شد و خدای نکرده بازیکن ما چنین عمل زشت و ناپسندی را در ورزشگاه یادگار امام انجام می‌داد به همین آسانی قضیه تمام می‌شد.
موسوی تصریح کرد: تماشاگران تبریزی همه نور چشم ما هستند و من نیز به نوبه خود از هواداران این تیم محبوب در سطح کشور هستم ولی آیا فکر نمی‌کنیم آغاز بسیاری از بدعت‌ها در فوتبال ورزشگاه‌های فوتبال در آن خطه باشد.
این مسئول تصریح کرد: وقتی این بازیکن و همچنین کاپیتان تراکتورسازی 90 دقیقه تمام به بازیکنان و کاپیتان ما فحاشی کرده و به افکار عمومی 12 هزار تماشاگر جوان و نوجوان توجهی نمی‌کنند نباید انتظار برخی حرکات از سوی آن‌ها را داشته باشیم.
موسوی در ادامه گفت: هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با همه اختیاراتی که داشته و با کمترین بضاعت‌ها از حقوق مردم و تماشاگران خود دفاع خواهد کرد و تا آن‌جا که قانون اجازه داده توهین محمد ابراهیمی بازیکن تراکتورسازی در روزنامه 90 ورزشی که ورزشگاه تختی یاسوج را تنها برای چراگاه بودن مناسب دانسته پی‌گیری خواهد کرد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول