اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعی از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌و‌گو با فارس‌:

بزرگتر از تراکتورسازی را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از شکست دادن تیم پرقدرت تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال کشور از مسئولان این تیم خواستند تا با پرداخت دستمزدها زمینه آسایش فکری آن‌ها برای بازی‌های آینده این تیم در جام آزادگان و بازی‌های حذفی را فراهم کنند.

بزرگتر از تراکتورسازی را شکست می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌تیم فوتبال شهرداری یاسوج موفق شد در دیداری سخت اما جذاب و تماشایی تیم پرمهره تراکتورسازی تبریز را شکست دهند.
در این بازی حساس و پربرخورد دو تیم در پایان 120 دقیقه ماراتن سخت به ضیافت پنالتی‌ها رفتند که تیم شهرداری یاسوج موفق شد با کمک تماشاگران پرشور و مشتاق خود که تعداد آ‌ن‌ها از 10 هزار نفر نیز بیشتر به نظر می‌رسید این تیم پرمهره با مربی کار بلد کشور یعنی امیر قلعه‌نویی را با شکست به سوی دیار سهند و سبلان بدرقه کنند.
پس از پایان این دیدار به سراغ بازیکنان و مربیان و مسئولان فوتبال شهرداری یاسوج و همچنین مسئولان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد رفته و نظر آ‌ن‌ها را در ‌ارتباط‌ با این دیدار جویا شدیم.

*پیروزی خود را مدیون هوشیاری کادر فنی تیم شهرداری یاسوج هستیم
دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در این بازی عنوان بهترین بازیکن دیدار را از سوی اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران کسب کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با همه کمبودها و امکانات کمی که تیم‌هایی مثل ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند سعی کردیم به عشق هواداران بازی کرده و دل آن‌ها را شاد کنیم.
حسین هوشیار که موفق به مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز شده بود، ابراز داشت: در طول هفته گذشته سعی ما بر این بود که با همدلی و مرور کارهای تاکتیکی که از سوی مربیان تیم گوشزد شده بود با تدابیری خاص به مصاف این تیم خوب فوتبال کشور برویم.
دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری یاسوج که در این دیدار چندین بار منجی دروازه این تیم شد در ادامه افزود: تیم ما کادر فنی توانمند و با دانشی دارد که برای هر بازی با شیوه‌ای خاص تیم را کوچ می‌کنند.
هوشیار مهم‌ترین دلیل موفقیت در چند دیدار اخیر این تیم را مدیون کسانی دانست که سعی در رفع مشکلات تیم و برگرداندن آرامش در بدنه این مجموعه دارند و تصریح کرد: تاکنون درصد کمی از مطالبات تیم برای امرار معاش بازیکنان پرداخت شده که امیدواریم ظرف حداکثر هفته آینده 30 تا 40 درصد مطالبات پرداخت شود تا بتوانیم با فراغ بال بیشتری در مقابل حریفان سرسخت آینده این تیم صف‌آرایی کنیم.

*پرداخت نشدن مطالبات بر روحیه بازیکنان تیم شهرداری اثر منفی می‌گذارد
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز با تبریک برد این تیم در مقابل تراکتورسازی به همه هواداران فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به کمک تماشاگران خونگرم این استان هر کاری که بخواهید از دست ما برمی‌آید.
صمد اکبری گفت: بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی از همه مزایای یک فوتبالیست حرفه‌ای برخوردار بودند و تقریبا با هیچ مشکلی دست و پنجه نرم نمی‌کردند.
بازیکن خط حمله تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که ما نشان دادیم با فقر و نداری هم می‌توان به جنگ ثروت رفت، یادآور شد: آن‌چه که بازیکنان و مربیان و به‌ خصوص تماشاگران این تیم دارد غیرت و مردانگی بوده که در بازی‌های حساس و آن‌جا که مردم از ما پیروزی مطالبه می‌کنند آن را به نمایش می‌گذاریم.
اکبری به پرداخت تنها شش درصد از مطالبات این تیم اشاره کرد و گفت: مسئولان و بزرگان ما در شهرداری یاسوج و اعضای شورای اسلامی این شهر به‌گونه‌ای این مشکل بچه‌ها را برطرف کنند و ما نیز به این مردم خونگرم قول می‌دهیم هر هفته بیش از گذشته دل آن‌ها را شاد کنیم.

*کسانی که دلشان با این تیم نیست خودشان بروند  
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز در پایان این دیدار در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تماشاگران خونگرم و البته خبرنگاران دلسوز بهترین حامیان ما در راه کسب پیروزی‌های اخیر هستند.
عباس چمنیان با اشاره به این‌که تنها به عشق این هوادار پرشور و نمونه در سطح کشور به کار خود ادامه می‌دهیم، گفت: باید از همکاری همه دلسوزان ورزش این استان از جمله استاندار، مدیرکل ورزش، اعضای شورای اسلامی و همچنین خادمان فوتبال این استان در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به واسطه همه حمایت‌ها قدردانی کنم.
این مربی فوتبال در لیگ دسته یکم کشور بیان داشت: حمایت تنها به موضوعات مادی و مالی برنمی‌گردد بلکه برخی مواقع یک لبخند خالصانه نیز به تنهایی می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات در فوتبال باشد.
چمنیان با بیان این نکته که برخی مواقع در سه جبهه باید در مقابل مشکلات مبارزه کنیم، تصریح کرد: از کسانی که در کنار این تیم هستند و خودشان هم می‌دانند که دلشان با این تیم و این مجموعه نیست می‌خواهم که خودشان قبل از این‌که با آن‌ها برخورد شود از مجموعه کنونی جدا شوند و اجازه بدهند بازیکنان و کادر فنی بدون حاشیه کار خود را انجام دهند.

*ژست گرفتن و انجام کارهای غیرفرهنگی در شان مربی فوتبال نیست
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج آرامش را شرط نخست رسیدن به آمال و آرزوها در فوتبال دانست و در پاسخ به کسانی که بر این باورند مربی باید با داد و فریاد تیم را رهبری و هدایت کند، خاطرنشان کرد: تنها با ایجاد آرامش و بسترسازی برای ایجاد تعادل روانی و روحی در میان بازیکنان و شاکله تیم می‌توان به نتایج مطلوب در فوتبال دست یافت.
چمنیان متذکر شد: من از آن دسته کسانی نیستم که به دلایل مختلف از جمله ژست گرفتن و خودنمایی حرکات ناموزون در فوتبال انجام می‌دهند چرا که باید در این عرصه برای جوانان فرهنگ‌سازی کرد نه این‌که خودمان وسیله‌ای برای بدآموزی در جامعه شویم.

*وظیفه مسئولان فوتبال استان در قبال تیم شهرداری سنگین است
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پایان این دیدار با تبریک این پیروزی به همه فوتبال‌دوستان در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سعی ما در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بر این است که با همه امکانات کمی که داریم خدمتگزار مردم در این عرصه باشیم.
پرویز موسوی در ادامه گفت: برای برگزاری هر بازی از سری رقابت‌های لیگ آزادگان و جام حذفی از سوی این هیئت رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان بخش‌ها و حوزه‌های مختلف انجام می‌‌شود که باید گفت برای برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه‌تر این رقابت‌ها همه داشته‌ها و ظرفیت‌های فوتبال این استان را بسیج می‌کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز رضایت از حمایت مسئولان استانی نسبت به فوتبال در این استان اظهار داشت: امیدواریم خدمتگزاران مردم در شورای اسلامی و شهرداری این شهر همچون گذشته این تیم را مورد حمایت قرار داده و دل مردم این استان و جوانان مشتاق فوتبال را بیش از پیش شاد کنند.
موسوی با گلایه از حرکات نسنجیده تعدادی از تماشاگران در حین بازی شهرداری و تراکتورسازی تاکید کرد: حال که با کمترین امکانات به مصاف قدرتمندترین حریفان رفته و آن‌ها را شکست می‌دهیم این گونه کارها بر مشکلات ما در فوتبال اضافه می‌کند و خادمان مردم در هیئت فوتبال به جای انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا از جمله آماده کردن زمینه‌های لازم برای برگزاری مسابقات مجبور به پاسخ دادن و جریمه شدن از سوی مسئولان کشوری خواهند شد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول