اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای رقابت‌های ترکیه:

امسال سطح رقابت‌های ووشو بسیار بالا بود

خبرگزاری فارس: دارنده مدال طلای رقابت‌های ترکیه گفت: طبق نظر کارشناسان و دست‌اندرکاران ورزش ووشو، رقابت‌های جهانی ووشوی ترکیه نسبت به رقابت‌های سال‌های گذشته در سطح بالاتری بود.

امسال سطح رقابت‌های ووشو بسیار بالا بود
شهربانو منصوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی موفقیت ووشوکاران شرکت کننده در رقابت‌های آنکارای ترکیه، خواست مردم و مسئولان ورزشی برای پیشرفت این رشته رزمی و ارج نهادن به ورزشکاران است.
وی با بیان اینکه فدراسیون ووشو همواره به فکر پیشرفت ورزش ووشو در سطح کشور است، تصریح کرد: این فدراسیون برای اردوهای تدارکاتی ووشو برای افزایش کیفیت کار ورزشکاران از مربیان چینی استفاده کرد.
دارنده مدال طلای رقابت‌های ترکیه در مورد جوایز اهدایی از طرف فدراسیون ووشو به برندگان ووشوی رقابت‌های جهانی ترکیه گفت: برندگان مدال طلا مبلغ 1500 دلار، نفرات دوم با کسب مدال نقره مبلغ یک‌هزار دلار و مدال آوران برنز نیز مبلغ 500 دلار را از آن خود کردند.
وی در مورد هیئت ووشوی استان اصفهان و سرپرست پیشین این هیئت اظهار داشت: یوسفی با توجه به اینکه علاوه بر سمت مدیریتی، دارای پیشینه ورزشی، مربیگری و داوری در رشته ووشو نیز هست، یکی از مدیران حاذق و توانای استان اصفهان بود و علی‌رغم مشکلات مادی فراوانی که هیئت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، همواره ورزشکاران را از نظر روحی به سطوح بالایی سوق می‌داد.
منصوریان در مورد رئیس جدید هیئت ووشوی استان اصفهان با بیان اینکه آقای مرتضی کیانی اهداف والایی دارد، تاکید کرد: از وی انتظار داریم در حد توان خود بیشتر از گذشته به ووشوی استان اصفهان از جمله شهرستان‌هایی مانند سمیرم رسیدگی کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول