اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

استکبار به دنبال توقف الگوگیری جهانیان از ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز استکبار جهانی تلاش می‌کند تا از انعکاس کارنامه درخشان نظام در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند تا روند الگوگیری مسلمین جهان را از ایران اسلامی متوقف کند.

استکبار به دنبال توقف الگوگیری جهانیان از ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه جلوه خدمت بر رویکرد دولت در زمینه خدمات‌رسانی تاکید کرد.
وی با اظهار تاسف نسبت به وقوع زلزله در کشور ترکیه و بیان تسلیت به مردم و دولت این کشور افزود: مردم ایران و آذربایجان نیز در زمینه ارسال کمک و همدردی با مردم ترکیه تلاش قابل تقدیری داشته‌اند.
استاندار آذربایجان‌شرقی، بر رویکرد دولت در زمینه خدمات‌رسانی تاکید کرد و گفت: احمدی‌نژاد از همان ابتدای آغاز به کار بر اصل خدمت و نوکری به مردم تاکید کرده و این رویکرد با وجود تمام تلاش‌ها و کارشکنی‌ها ادامه داشته است.
بیگی بیان کرد: دولت در جوابگویی به حجم تخریب‌ها سکوت را پیشه کرده است اما باید توجه داشت که انعکاس خدمات و گزارش فعالیت‌ها یک رسالت مهم است.
وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی تلاش می‌کند تا از انعکاس کارنامه درخشان نظام در عرصه‌های مختلف جلوگیری کند تا روند الگوگیری مسلمین جهان را از ایران اسلامی متوقف کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: استکبار در زمینه معرفی الگوهای اسلامی خودخواسته به مسلمین با شکست مواجه شده و گروه‌هایی مانند طالبان مطرود هستند.
این مسئول با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه خدمت در تبریز گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های جهانی کارهای بزرگی در کشور انجام شده است.
بیگی گفت: تلاش شده تا با برگزاری نمایشگاه جلوه خدمت فارغ از جنجال‌های متداول نمایشگاه‌ها باشد و این نمایشگاه در زمانی غیر از هفته دولت برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه مسئولان باید در راه ارائه خدمات صورت گرفته و انعکاس فعالیت‌ها تلاش کنند تا زمینه برای توسعه ظرفیت‌ها فراهم شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در زمینه ارائه خدمات بیشتر شد و گفت: نباید در زمینه خدمات‌رسانی به مردم ناامید شد و امیدواریم این نمایشگاه موجبات توسعه تبریز و استان را فراهم کند.
بیگی با اشاره به همراهی بخش‌های مختلف و حمل و نقل شهری برای ایجاد تسهیلات بازدید برای مردم تصریح کرد: در این نمایشگاه سه خودروی پراید نیز برای بازدیدکنندگان اختصاص داده شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول