اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد:

افزایش ساعات کار بازار و اصناف شیراز

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: برای فعالیت اصناف و بازار در ایام تعطیل و تغییر ساعات کاری بازار و کسبه برای ارائه بیشتر به گردشگران باید برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی شود.

افزایش ساعات کار بازار و اصناف شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در جلسه دیدار با اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان شیراز، با اشاره به نقش اصناف در تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی و اجتماعی دولت خدمتگزار، اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مصداق بارز و موفق از همکاری متقابل دولت با اصناف است و این تعامل تاثیرگذار، در فعالیت‌ها و دست‌آوردهای مهم اقتصادی دولت را یاری می‌کند.
وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت اصناف استان فارس، ابراز داشت: برای افزایش رفاه اجتماعی و ایجاد بستر مناسب اقتصادی، کارکرد و خروجی اصناف بسیار اساسی است.
استاندار فارس با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها یک جراحی بزرگ اقتصادی در کشور بود، تصریح کرد: بدون تردید اجرای کامل قانون هدفمندسازی یارانه‌ها سلامت اقتصاد کشور را به دنبال دارد و موجب ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود.
صادق عابدین افزود: هر چه در جامعه عدالت نهادینه‌تر شود، اعتقاد و اعتماد مردم به نظام بیشتر می‌شود.
وی با اعلام آمادگی مجموعه مدیریتی این استان برای افزایش همکاری با حوزه اصناف استان فارس و شهر شیراز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی موجود، گفت: اصناف در دوره‌های قبل و بعد از انقلاب وفاداری خود را به انقلاب و اهداف بلند آن به اثبات رسانده و برای آینده نیز انتظار بیشتری از این تعامل و همکاری داریم.
نماینده عالی دولت در استان فارس ایجاد اشتغال را از انتظارات مهم از اصناف عنوان و تصریح کرد: اصناف استان فارس و به ویژه اصناف شهر شیراز باید، آمادگی پذیرایی و استقبال از حجم بیشتری از گردشگران داخلی و خارجی را داشته باشند و در این راستا افزایش فعالیت و ساعات کاری اصناف به ویژه در ایام تعطیلات از ضروریات تلقی می‌شود.
صادق عابدین همچنین بر لزوم آموزش‌های عقیدتی و تخصصی به افرادی که قصد ورود به عرصه کسب و کار را دارند، تاکید کرد.
این جلسه با ارائه گزارش رئیس و اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان شیراز از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجمع پایان یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول