اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

تولید سالانه ۱۲۵ هزار تن خرما در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: این شهرستان با تولید سالیانه 125 هزار تن خرما از مهم‌ترین مناطق تولید این محصول در کشور است.

تولید سالانه ۱۲۵ هزار تن خرما در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ظهر امروز در بازدید از شرکت‌های بسته‌بندی خرمای دشتستان، اظهار داشت: حمایت از کشاورزان و نخل‌داران دشتستان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در این راستا تلاش ویژه‌ای در حال انجام است.
وی بر روان‌سازی و کاهش نرخ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های بسته‌بندی خرما تاکید کرد و افزود: باید شرایط برای فعالیت سازنده این قشر فراهم شود تا کشاورزان و تولیدکنندگان دشتستان بتوانند درآمد خوبی داشته باشند.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بسته‌بندی با کیفیت مناسب و مرغوب خرما، استانداردسازی محصول و فرآورده‌های وابسته به آن از مهم‌ترین عوامل برای رشد صادرات خرمای شهرستان در سطح ملی و جهانی است.
خسروی از فعالیت 39 شرکت بسته‌بندی صنعتی خرما در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: در صورت استفاده از امکانات و ظرفیت‌های کامل و مناسب در شرکت‌های بسته‌بندی خرما، سالیانه نزدیک به 50 هزار تن خرما بسته‌بندی و آماده صادرات است.
وی اظهار داشت: شهرستان دشتستان  با دارا بودن چهار میلیون اصل نخل و تولید سالیانه 125 هزار تن خرما به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق تولید خرما در کشور است.
فرماندار دشتستان بر کیفیت‌بخشی به بسته‌بندی خرما تاکید کرد و افزود: انتظار داریم که سیستم‌های بانکی کشور در ارائه تسهیلات در حوزه خرما به شکلی به ما کمک کنند که ما بتوانیم خرما را با بهترین کیفیت به بازارهای هدف برسانیم.
خسروی در ادامه با تاکید بر روان‌سازی کردن نوع پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، بیان داشت: با روان‌سازی کردن تسهیلات بانکی بستر لازم و مناسب‌تری برای انجام فعالیت‌های بیشتر در شرکت‌های بسته‌بندی و فرآورده‌های صادارت خرما ایجاد می‌شود.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: امسال برای خدمات‌دهی بیشتر به فعالیت‌های صنعتگران و شرکت‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی، اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات توسعه صنایع و شهرک‌های صنعتی دشتستان اختصاص پیدا کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول