اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

خرما در سبد غذایی وزارتخانه‌ها قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس از قرار گرفتن خرما در سبد غذایی وزارتخانه‌ها خبر داد.

خرما در سبد غذایی وزارتخانه‌ها قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری‌مقدم در نشست با نخلداران بخش‌های آبپخش، سعدآباد و مرکزی اظهار داشت: مسئولان باید تلاش برای حل و کاهش مشکلات مردم را یکی از دغدغه‌های اصلی خود بدانند و در این راستا گام بردارند.
این نماینده مجلس یادآور شد: افزایش نرخ آب‌بهای نخیلات از 220 تومان به 260 تومان زمینه نگرانی کشاورزان را به وجود آورده و مسئولان باید با یافتن راهکارهای مناسب در راستای حل این مشکلات توجه کنند.
وی افزود: کیفیت و میزان آبدهی تاثیر مستقیم بر کیفیت محصولات خرمای کشاورزان دشتستانی دارد و باید با برنامه‌ریزی‌های مدون زمینه را برای آبیاری نخیلات به بهترین شکل ممکن فراهم آوریم.
پاپری‌مقدم تصریح کرد: اظهارات کشاورزان مبنی بر کاهش میزان آب‌دهی نخیلات در سال‌ جاری امری مهم است و بر این اساس افزایش میزان آب‌بهای نخیلات فاقد توجیه منطقی برای کشاورزان است و باید مسئولان ذیصلاح دلایل افزایش میزان آب‌بها را توضیح دهند.
این مسئول افزود: با تعامل و همفکری می‌توان به نتایج مطلوبی در زمینه حل مشکلات دست یافت و کشاورزان با بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود می‌توانند زمینه حل مسائل و مشکلات و کاهش آنها را فراهم کنند.
نماینده دشتستان مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دوره مسئولیت نمایندگی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مراتب از حقوق کشاورزان و باغداران دفاع کرده‌ام و در 7 نطق مسائل مربوط به بازار خرمای شهرستان دشتستان را پیگیری کرده‌ایم.
پاپری‌مقدم افزود: بر اساس قوانین مطرح در زمینه توزیع عادلانه آب برای جلوگیری از ضرر کشاورزان یا تشویق آنان در صورت اقتضا وزارت نیرو با تصویب هیئت دولت می‌تواند تخفیف لازم را منظور کنند و ما خواستار کاهش قیمت آب‌بهای نخیلات منطقه هستیم.
وی با بیان اینکه خرما در سبد غذایی وزارتخانه‌ها قرار گرفته گفت: در ماه‌های اخیر پیگیری‌های لازم در راستای اجرایی شدن بند 134 قانون بودجه سال 90 مبنی بر قرار گرفتن خرما در سبد کالایی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را پیگیری کرده‌ایم و در بسیاری از وزارتخانه‌ها به نتایج لازم رسیده‌ایم و این ماده غذایی در سبد غذایی وزارتخانه‌ها قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول