اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

پوشش اسلامی در اداره‌های گیلان رعایت شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی مکلف هستند کارکنان را به رعایت پوشش اسلامی دعوت کنند.

پوشش اسلامی در اداره‌های گیلان رعایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی در جلسه هماهنگی جشنواره پیوست فرهنگی با رویکرد دین در توسعه فرهنگی گیلان اظهار داشت: اقدام‌های بسیار خوبی در امور فرهنگی استان در حال انجام است.
وی به هشدار مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن علیه ارزش‌های فرهنگی ما تلاش می‌کند.
رضوانی با بیان اینکه دشمن تخریب فرهنگ کشور را به صورت گسترده در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد در ارزش‌ها و مقدسات جامعه رخنه کند.
معاون استاندار گیلان بر برخورد با ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد و گفت: کار سلبی و ایجابی باید در جامعه انجام شود.
وی با اشاره به نوع پوشش در نهادهای مختلف کشورهای توسعه یافته، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد سونامی فرهنگی را در کشورهای در حال توسعه به وجود آورد.
رضوانی خواستار هماهنگی دستگاه‌های مختلف در امور فرهنگی شد و ابراز داشت: دستگاه‌ها دقت داشته باشند تا تلاش فرهنگی همدیگر را خنثی نکنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان اعتبارات فرهنگی در دولت نهم و دهم را بی‌سابقه خواند و بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی باید هدفمند انجام شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی به صورت پایه‌ای در استان آغاز شده است، یادآور شد: کتاب آموزش قرآن در تمام مهدهای کودک گیلان توزیع شده است.
رضوانی به برنامه‌های گسترده فرهنگی در آموزش و پرورش گیلان اشاره کرد و اذعان داشت: ارتباط مسجد و مدرسه و احداث کتابخانه از اقدام‌های در حال انجام است.
معاون استاندار گیلان ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: مطالعه و نویسندگی، تحقیق و پژوهش و ارائه واحد درسی مدیریت علوی در بخش‌های آموزشی و سازمان‌ها ابلاغ شده است.
وی اصول مبانی در مدیریت علوی را از جمله برنامه‌های سازمان‌ها برشمرد و تصریح کرد: مدیریت خانواده در مدیریت علوی، جایگاه اخلاق در مدیریت علوی، ساختار دولت در مدیریت علوی، تکلیف متقابل دولت و مردم در مدیریت علوی، رفاه و عمران در مدیریت علوی و بهره‌وری و اصلاح الگوی مصرف در مدیریت علوی به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده و باید برای آن سرفصل‌هایی تدوین شود.
رضوانی فعالیت‌های انجام شده را تازه آغاز راه دانست و بیان داشت: دستگاه‌ها موظفند کارکنان زیر پوشش را آموزش داده و فعالیت‌های قرآنی را در مجموعه خود انجام دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر اقامه نماز جماعت در اداره‌های استان تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه گسترش یابد.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های دولتی مکلف هستند کارکنان را به پوشش اسلامی دعوت کنند، اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی زمان‌بر بوده و تاثیرگذار است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول