اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

استقرار صنایع باید بر اساس نیاز گلستان باشد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: برای رونق کسب و کار باید بر اساس نیاز استان صنایع را مستقر کنیم.

استقرار صنایع باید بر اساس نیاز گلستان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان بهرامی ظهر امروز در جمع واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: کار خوبی که سازمان صنعت، معدن و تجارت شروع کرده متناسب با نیاز هر استان یک فضای کسب و کار در کشور ایجاد شود.
وی با بیان اینکه حمایت‌های بانکی به واحدهای تولیدی آسیب رسان بوده است، خاطرنشان کرد: قوانین خاصی در استقرار صنایع و سرمایه‌گذاری وجود دارد که قوانین دست و پاگیری است.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان در خصوص اینکه نیاز است تا یکی از نمایندگان استان عضو کمیسیون صنایع صنعت، معدن و تجارت باشند، تصریح کرد: ارتباط نمایندگان در این بخش‌ها می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی برای استان جذب کند حتی اگر در بخش کشاورزی نیز چنین عضوی داشته باشیم فضای کسب و کار رونق می‌یابد.
بهرامی با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در عرض چند ماه به وجود نمی‌آید، گفت: رونق کسب و کار یک عزم همگانی می‌طلبد و اگر تک تک مرد ما نسبت به این قضیه احساس مسئولیت کنند شاهد شکوفایی صنعت در استان خواهیم بود.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان اظهار داشت: شاید برخی این جملات را شعار بپندارند اما باید از جایی شروع کرد پتانسیل در گلستان وجود دارد و همه به دنبال رفاه اجتماعی هستند اما رفاه آن طرف دیوار زحمت قرار دارد و مستلزم زحمت اجتماعی است.
بهرامی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان بیان داشت: عملکرد گذشته نشان می‌دهد که فرآیند مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی باید حل شود و خانه صنعت و معدن به عنوان یک نهاد مدنی در همه کارگروه‌های استان عضو است تا از طریق بخش‌های حمایتی کمک بزرگی برای واحدهای تولیدی انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت‌هایی در بخش مالیات، تامین اجتماعی، شرکت توانیر، بانک‌ها و همه مدیران در چارچوب قانون به واحدهای تولیدی صورت گرفت به ویژه بانک‌ها که در طول سه ماه اخیر که در ماده واحده 28 قانون 90 اعمال شده همه در استان حمایت می‌کنند.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان افزود: تسهیلات معوقه واحدهای تولیدی به محوریت خانه صنعت و معدن انجام شده که دیگر احتیاجی به بانک مرکزی نیست و در همین جا در دفاتر روسای بانک‌ها مشکلات واحدهای تولیدی حل می‌شود تا حدودی که واحدها توجیه اقتصادی داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول