اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان تأکید کرد:

لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان با اشاره به بیداری منطقه بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان تأکید کرد.

لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌احسان قنبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز 13 آبان در همدان با اشاره به اینکه روز 13 آبان مصادف باسه مناسبت مهم تاریخی  است، اظهار داشت: 13 آبان ماه به دلیل کشتار تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 و تبعید امام خمینی از ایران به ترکیه برای مردم ایران حائز اهمیت است.
وی با اشاره به بیداری منطقه و خیزش‌های اسلامی، مقابله با سیاست‌های استکباری را یکی از موارد قابل توجه خواند و بر این مهم تأکید کرد.
وی با بیان اینکه مراسم این روز باید هرچه با شکوه‌تر برگزار شود، گفت: همکاری بین آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی استان، سازمان اتوبوسرانی، بسیج‌های دانشجویی و دانش‌آموزی می‌تواند ما را در اجرای هرچه بهتر این مراسم یاری کند.
قنبری با اشاره به اینکه صاحبان اصلی این روز دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، اظهار کرد: امیدواریم این قشر از جامعه امسال با حضور پررنگ‌تر خود در این مراسم باز هم ایران اسلامی را سربلند کنند.
برگزاری تریبون آزاد در سطح دانشگاه‌های همدان، اجرای مسابقه وبلاگ نویسی مبارزه با استکبار جهانی، ایراد بیانیه از طریق دانشجویان، نصب پلاکارها و بنرهای مرتبط با این روز از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این جلسه به شمار می‌رود.
راهپیمایی روز 13 آبان در روز جمعه از محل حسینیه امام خمینی تا چهارراه شریعتی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود در پایان مراسم قطعنامه‌ای ایراد خواهد شد.  
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول