اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنجم توسعه؛

تمام مدارس فارس هوشمند‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان فارس گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام مدرسه‌های استان فارس هوشمندسازی می‌شوند.

تمام مدارس فارس هوشمند‌سازی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین روزی‌طلب بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این استان برخی از مدارس از جمله تیزهوشان، نمونه‌های دولتی و مدارس غیرانتفاعی هوشمندسازی شده‌اند.
روزی‌طلب ادامه داد: در طول سال‌های گذشته همچنین 2 تا 3 میلیارد تومان اعتبار در سفرهای مختلف استانی دولت صرف ایجاد زیرساخت‌ها برای هوشمندسازی مدارس شده است.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امروز در هر آموزشگاه استان فارس یک رایانه آموزشی داریم و از این طریق آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.
روزی‌طلب ادامه داد: هم‌اکنون 8 هزار مدرسه در استان فارس فعال است و امیدواریم جزو استان‌های برتر در زمینه هوشمندسازی مدارس باشیم.
این مقام مسئول ابراز داشت: هر مدرسه‌ای که در استان فارس پیشتاز هوشمندسازی باشد با آنان همکاری‌های لازم صورت گرفته و حمایت می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد: مشکل ما در اجرای این طرح مهم اعتبار نیست و تنها عزم و اراده مسئولان را برای اجرای این طرح بزرگ می‌طلبد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز تمام امور اجتماعی جوامع مختلف به لحاظ ارتباطات و فناوری‌ها رو به پیشرفت است و باید در این راستا پیش رفته و خود را هماهنگ کنیم.
روزیطلب بیان داشت: امروز دانش‌آموزان نیاز به ارتباطات مختلف آموزشی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند که باید روی این موضوع نیز برنامه‌ریزی شود.
این مقام مسئول بیان کرد: نسل نوجوان و دانش‌آموزان امروز نیازمند امکانات و فناوری‌های جدید به روش صحیح هستند.
وی تصریح کرد: امروز باید دانش‌آموزان ما در حد نظام جمهوری اسلامی برای الگو شدن دانش‌آموزان اروپایی تربیت شوند.
روزیطلب گفت: اگر نتوانیم اینترنت پاک به دانش‌آموزان عرضه کنیم دشمنان اینترنت آلوده به نسل امروز ما می‌خورانند و باید هوشیار باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول