اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال؛

فقط در یک ماده سهم اعتبارات سپاه کردستان تامین شده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در شش ماهه نخست امسال فقط در یک ماده از برنامه بودجه سال 90 که اعتباراتی را برای بسیج در نظر گرفته‌اند موفق به تامین سهم خود شده‌ایم.

فقط در یک ماده سهم اعتبارات سپاه کردستان تامین شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی شنبه‌شب در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: خوشبختانه در برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سال 90 جایگاه بسیج به صورت شفاف و روشن تبیین شده است.
وی ادامه داد: سپاه بیت‌المقدس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان حضوری فعال  داشته و خواهد داشت ولی با توجه به اینکه در گذشته اعتبارات بسیج در قانون لحاظ نمی‌شد، لذا نیازمند توجه بیشتر است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر مصوب شدن سهم بسیج در شورای برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: هنوز فرهنگ‌سازی برای فعالیت و کار روی اعتبارات سپاه در این شورا انجام نشده است.
حسینی افزود: در شش ماهه نخست امسال فقط در ماده 13 برنامه بودجه سال 90 که اعتباراتی را برای بسیج در نظر گرفته‌اند موفق به تامین سهم خود شده‌ایم.
وی به مواد اعتبارات در نظر گرفته شده برای بسیج اشاره کرد و گفت: ماده 169 برای ساخت کانون‌های فرهنگی بسیج، ماده 118 برای راهیان نور در بحث گردشگری و ماده 120 پنج درصد برای کانون‌های فرهنگی ورزشی بسیج اعتبار در نظر گرفته شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به جلسات برگزار شده در کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی در شش ماهه نخست امسال تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان و طرح‌های تولیدی در حوزه مسکن بیشتر است، از این رو در نیمه نخست امسال 10 جلسه توسط این کارگروه برای حل مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب تشکیل شد.
محمد رسولی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول برگزاری تعداد جلسات مذکور در این کارگروه 357 مورد با توجه به نیاز مردم و تاکیدات مسئولان مصوبه داشته‌ایم.
سرپرست سازمان امور اقتصادی و دارایی کردستان هم در این جلسه عنوان کرد: تاکنون بیش از 95 درصد اعتبارات استان در شش ماهه اول امسال پرداخت شده است.
فرشاد علی‌مددی خاطرنشان کرد: در ارتباط با تخصیص و نقدینگی در استان مشکلی وجود ندارد و در ارتباط با تخصیص اعتبارات عمرانی جزو استان‌های برتر کشور هستیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول