اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شناورهای پرسرعت سپاه به موشک‌های برد مناسب مجهز شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از نصب موشک‌های برد مناسب بر روی شناورهای پرسرعت و با قابلیت‌های بالا در این نیرو خبر داد.

شناورهای پرسرعت سپاه به موشک‌های برد مناسب مجهز شدند
علیرضا تنگسیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت آموزش را پایه و اساس برای یک رزمنده عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش موجب می‌شود در نبرد کمترین تلفات را داشته باشیم.
وی با تاکید بر امر آموزش در نیروی دریایی سپاه، افزود: اعتقاد داریم تلاش در امر آموزش سبب می‌شود در زمان جنگ کمتر خون ریخته شود و این یک اصل است.

* تولید تمام شناورها، تجهیزات و موشک‌های مورد نیاز کشور در داخل

تنگسیری به آموزش‌های پایه، تخصصی و ویژه در نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی سپاه تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور تولید می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: سپاه این افتخار را دارد که تمام شناورها، تجهیزات و موشک‌های مورد نیاز خود را در داخل کشور تولید می‌کند و در حال حاضر شاهد ساخت انواع شناورها در این نیرو هستیم.
وی از نصب موشک بر شناورهای کوچک و شناورهای با سرعت بالا و دارای قابلیت‌های بسیار خبر داد و ابراز داشت: این تجهیزات در حال حاضر در داخل کشور در حال تولید است و از افتخارهای نیروی دریایی سپاه و ارتش محسوب می‌شود.

* تمام تحرکات دشمن را زیر نظر داریم

تنگسیری با اشاره به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس، اذعان داشت: تمام تحرکات دشمن را زیر نظر داریم و آن را رصد می‌کنیم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه متذکر شد: ورود نیروهای فرامنطقه‌ای به خلیج فارس زیر نظر سپاه قرار دارد و چگونگی استقرار آنها کاملاً رصد می‌شود.
وی حضور بیگانگان را سبب ایجاد اخلال در امنیت خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه توان برقراری امنیت در خلیج فارس را دارند.
تنگسیری به حضور ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: ناو هواپیمابر آمریکا با سوخت هسته‌ای در منطقه حضور دارد و موجب ایجاد مشکلات زیست‌محیطی می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید براینکه به دنبال امنیت منطقه هستیم، یادآور شد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی ثابت کردیم به دنبال آتش‌افروزی نیستیم.
وی ادامه داد: بارها در رزمایش‌ها عنوان کردیم ایجاد ایران هراسی و سپاه هراسی تنها به خاطر فروش تجهیزات بیگانگان به کشورهای منطقه است و از کشورهای منطقه دعوت کردیم در رزمایش‌های ما شرکت کنند.
تنگسیری به شرکت ایران در رزمایش کشور عمان اشاره کرد و افزود: این امر نشان دهنده دوستی، مودت و برادری بین کشورهای منطقه است.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ایران به عنوان یک کشور مسلمان به خود اجازه نمی‌دهد به حقوق دیگران تعدی و تجاوز کند، خاطرنشان کرد: این امر را در طول حیات انقلاب اسلامی ثابت کردیم.
وی نیروی دریایی سپاه را متکی به مردم دانست و تصریح کرد: 2 هزار و 200 کیلومتر ساحل در جنوب کشور داریم و بخشی از تجهیزات ما وابسته به مردم است و می‌توانند با آموزش بسیار مختصر و سریع از این تجهیزات استفاده کرده و در صورت لزوم وارد عرصه دریا شوند.
تنگسیری استفاده از مردم ساحلی را دارای قدرت بسیار بالایی خواند و ابراز داشت: در حال حاضر در طول ساحل خلیج فارس و دریای عمان حضور داریم.

* توان دفاع از کشور را در جنگ تحمیلی نشان دادیم

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید براینکه نیروی دریایی سپاه و ارتش در منطقه حساس خلیج فارس و دریای عمان با اقتدار حضور دارند، گفت: در حال حاضر این آمادگی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد در مقابل هر دشمنی که قصد تجاوز به کشور را داشته باشد، بایستد.
وی ادامه داد: توان دفاع از کشور را در طول حیات جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی نشان دادیم و مردم ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
تنگسیری به ساخت انواع موشک‌های فرا برد، برد بالا، برد متوسط و تاکتیکی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: شناورها و تمام تجهیزات انفرادی مورد نیاز خود را در داخل کشور در حال تولید داریم.
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از نصب موشک‌های با برد مناسب روی شناورهای با سرعت و قابلیت‌های بالا در این نیرو خبر داد و اذعان داشت: توان عملیاتی نیروی دریایی سپاه را در رزمایش‌های مختلف نشان دادیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول