اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه؛

کاردانان علوم پایه نظامی سپاه فارغ‌التحصیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه نخستین دوره کاردانی علوم پایه نظامی نیروی دریایی سپاه در مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

کاردانان علوم پایه نظامی سپاه فارغ‌التحصیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرمانده مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز وظیفه تربیت و آموزش جوانان برومند و شجاع ملت ایران را به عهده دارد.
ناوسالاریکم اصغر شکراللهی افزود: خاطرات معنوی، فرهنگی و آموزشی مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) این دوره را برای جوانان پر شور بیادماندنی کرده است.
وی حضور در کاروان پیاده سوار امام (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب را یکی از خاطرات معنوی نامید و تصریح کرد: حضور پر صلابت در مراسم تحلیف دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) و تجدید بیعت با فرماندهی معظم کل قوا از جمله خاطرات معنوی، فرهنگی و آموزشی فارغ‌التحصیلان این مرکز آموزش است.
شکراللهی اجرای بخشی از عملیات بیت‌المقدس در قالب رزمایش در بزرگداشت و تجلیل از شهدا در جوار مزار شهدای مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) را از جمله خاطرات معنوی، فرهنگی و آموزشی جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای اردوی صحرایی در منجیل به منظور آموزش‌های علمی و تاکتیکی مد نظر در تمام دوره‌ها به عهده این مرکز است.
فرمانده مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) کسب دانش عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی مبنی بر اصول و مبانی انضباط انقلابی و فردی و احراز آمادگی روحی و روانی را از توانایی‌های کسب شده توسط فارغ‌التحصیلان ذکر کرد و بیان داشت: آشنایی با مسائل سیاسی روز و تهدیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد آمادگی روحی و جسمی برای برخورد با آنها و توانایی کاربری و هدایت آتش سلاح‌های سبک و نیمه سنگین از جمله توانایی‌های کسب شده توسط این جوانان است.
وی توانایی اجرای عملیات‌های آفندی و پدافندی، توانایی رعایت اصول پدافند غیرعامل در محیط‌های نظامی و رزم، توانایی رزم در محیط‌های مختلف و توانایی اجرای عملیات‌های عبور از میدان‌های موانع و غواصی و شنا را از دیگر توانایی‌های کسب شده توسط فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) معرفی کرد.
شکرالهی نگاه اصلی مرکز آموزش عالی تفنگداری و تکاوری سیدالشهدا (ع) را تحقق خواسته‌ها و انتظارهای فرماندهی معظم کل قوا از سپاه مبنی بر احساس تکلیف، حلاوت دینی و پرورش نیروی مخلص، ولایت‌مدار و دین‌مدار در راستای اجرای تمام ماموریت‌ها در حوزه جنگ نرم و نبردهای سخت برای رضای الهی عنوان کرد.
در این مراسم از اساتید نمونه و نفرات برتر با اهدای جوایزی قدردانی شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول