اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا:

ایران در سودان خودرو تولید می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: در سودان مونتاژ نهایی محصولات سایپا در مدت زمان دو تا سه ماه آینده صورت می‌گیرد و خودرو ایکس 100 در آن تولید خواهد شد.

ایران در سودان خودرو تولید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد سعید فلاحی شامگاه چهارشنبه در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز اظهار داشت: امسال برنامه صادرات 70 تا 80 هزار خودرو در سایپا برنامه‌ریزی شده و با وجود مشکلات متعدد در زمینه تحریم به بازارهای خارجی فکر کرده و از روش‌های مختلف به این مشکلات فائق می‌آییم.
وی با اشاره به شرایط کشور سوریه گفت: در سوریه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌ایم و با توجه به اینکه برخی شرکت‌های خارجی از سوریه خارج شدند با تمام توان تولید می‌کنیم و در منطقه مورد فعالیت سایپا با مشکلی مواجه نیستیم و تحریم‌ها را نیز مدیریت کردیم.
قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا ادامه داد: امسال در زمینه تولید 900 هزار دستگاه برنامه‌ریزی داریم که 30 درصد این میزان تحقق یافته است
وی با رد ضرر پذیری سایپا در زمینه صادرات گفت: صادرات این شرکت سودده بوده و منتظر دریافت جوایز صادراتی هستیم.
فلاحی اظهارکرد: تعرفه  واردات قطعات خودرو پایین‌تر از بسیاری از کالا ها بوده و میزان حمایت دولت از خودروسازی پایین‌تر از بسیاری از کالاهای دیگر است.
 
پراید تولیدی کره در ایران تولید نمی‌شود
وی با بیان اینکه در زمینه تولید خودرو تنوع یک اصل مهم است، بیان کرد: پرایدی که در کره تولید می‌شد امروز در ایران تولید نمی‌شود و تغییر زیادی در ظاهر و باطن خودرو به وقوع پیوسته است.
قائم مقام  گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در زمینه تولید خودرو تلاش می‌شود تا با استانداردهای روز تطبیق داده شود.
 
تولید 2 میلیون خودرو در کشور
وی گفت: در حال حاضر در حدود 2 میلیون خودرو در کشور تولید می‌شود و طرح برخی مسائل جزئی در زمینه استاندارد در برخی قطعات شایسته کشور نیست.
قائم مقام گروه خودرو سازی سایپا افزود: با تولید این حجم از خودرو در کشور زمینه، تولید ملی، صادرات و اشتغال فراهم می‌شود و هزاران خانواده در این فرآیند امید و درآمد می‌یابند.
وی افزود: صادرات برای سایپا درآمدزا و اقتصادی است.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: در سودان مونتاژ نهایی محصولات سایپا در مدت زمان دو تا سه ماه آینده صورت می‌گیرد و خودرو ایکس 100 در آن تولید خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول