اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صالحین بسیج دانش‏آموزی شاهرود خبر داد:

عضویت 4 هزار بسیجی شاهرودی در گروه‏های تربیتی مدارس

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود گفت: بیش از 4 هزار بسیجی شاهرودی عضو گروه‏های تربیتی مدارس هستند.

عضویت 4 هزار بسیجی شاهرودی در گروه‏های تربیتی مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی عامری ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‏آموزی در گفت‏وگو با خبرنگاران به برپایی 45 حلقه صالحین در واحدهای مقاومت پوینده و پیشگام اشاره کرد.
وی افزود: بیش از 700 دانش‏آموز بسیجی عضو حلقه‏های صالحین مدارس شاهرود سازمان‏دهی شده هستند.
مسئول نظام صالحین بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود ادامه داد: همچنین بیش از 225 گروه تربیتی در مدارس شاهرود تشکیل شده است.
عامری تصریح کرد: بیش از 4 هزار بسیجی عضو این گروه‏های تربیتی در مدارس هستند و در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، بصیرتی و اعتقادی آموزش‏های لازم را فرا می‏گیرند.
وی با اشاره به 240 شهید دانش‏آموز شاهرود و میامی گفت: از این تعداد، 127 شهید برای شهر شاهرود هستند که بازه سنی آنها از 12 تا 20 سال است.
مسئول نظام صالحین بسیج دانش‏آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود افزود: بیشترین شهدا از دبیرستان‌های دکتر شریعتی، شهید میرغفوریان و شهید مسگریان شاهرود هستند.
عامری تاکید کرد: کوچک‏ترین شهید دانش‏آموز شاهرود حسن رجبیان سورچه با 12 سال سن است.
وی افزود: در بین شهدای دانش‏آموز، طلبه و همچنین فرمانده در حد تیپ و همچنین نیروهای رسمی ستادی لشکر نیز دیده می‌شوند که این خود نشان از توان بالای دانش‏آموزان شهید در دوران دفاع مقدس است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول