اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش خاله سوسکه:

تبادل فرهنگ مهم‌ترین دستاورد جشنواره تئاتر است

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش خاله سوسکه گفت: تبادل اندیشه و فرهنگ مهم‌ترین دستاورد برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان است.

تبادل فرهنگ مهم‌ترین دستاورد جشنواره تئاتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اعظم مختاری اظهار کرد: با توجه به اینکه این جشنواره بین‌المللی است و از کشورهای دیگر نمایش‌هایی اجرا خواهد شد، کودکان و نوجوانان با فرهنگ و آداب و رسوم سایر کشورها و شهری آشنا می‌شوند.
وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان از پذیرش نصیحت دوری می‌کنند لذا برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نقش مهمی در آموزش آنان خواهد داشت.
کارگردان نمایش خاله سوسکه میزبانی همدان را برای برگزاری این جشنواره مثبت ارزیابی کرد و افزود: همدان توانایی برگزاری مطلوب این جشنواره بین‌المللی را دارد.
وی که با نمایش خاله سوسکه به هجدهمین جشنواره تئاتر کودک می‌آید افزود: این نمایشنامه یک قصه عامیانه است که سینه به سینه از مادر بزرگ‌ها منتقل شده است و در مورد سوسکی است که برای سفر به همدان با مشکلاتی مواجه می‌شود.
مختاری اظهار داشت: بازیگران این نمای نامه "سحر رمضانی"، "آمنه موسوی"، "نسرین رجبیان"، "فاطمه طاهری"، "آرزو محسنی"، "مرضیه فهرست"، "شکیبا مصیبی"، "نغمه اندیک" و "نرگس اسکندری" هستند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان ماه در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول