اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل هواشناسی هواشناسی استان کرمانشاه:

بارندگی از ‌امروز در کرمانشاه شدت می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود بارندگی در بعد ‌از‌ ظهر امروز و اوایل روز یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد و در بعضی از نقاط موجب آبگرفتگی معابر عمومی شود.

بارندگی از ‌امروز در کرمانشاه شدت می‌یابد
محسن قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال استقرار سامانه ناپایدار و فعال بر روی جو استان از روز سه‌شنبه سه آبان ‌ماه شاهد بارش‌های بسیار مناسب و خوبی در سطح استان بودیم به طوری که تا ساعت 6:30 صبح امروز میانگین نزولات جوی به استان 53.8 میلی‌متر رسیده است‌.
وی ادامه داد: بیشترین بارش مربوط به گوآور گیلانغرب‌ به میزان 102 میلی‌متر و کم‌ترین بارش مربوط به سر پل ذهاب به میزان 6.5 میلی‌متر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: بارش زراعی سال گذشته از اول مهر تا به امروز 2.5 میلی‌متر و بارش بلند مدت استان 18.6 میلی‌متر بوده که نسبت به بلند مدت بارندگی سال جاری 290 درصد افزایش داشته است.
قاسمی خاطر‌نشان کرد: تحلیل نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهد که این سامانه بارش‌زا همچنان تا روز دوشنبه بر جو منطقه تاثیر خواهد گذاشت و مجددا موجب بارندگی در بعضی از ساعات همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالا بارش تگرگ در سطح استان می‌شود.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود بارندگی در بعد ‌از‌ ظهر امروز و اوایل روز یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد که در بعضی از نقاط موجب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: روز دوشنبه بارش‌ها کمتر شده و بیشتر به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
قاسمی در پایان گفت: با خروج این سامانه از روز سه‌شنبه تا پایان هفته کاهش نسبی دما در سطح استان به وقوع خواهد پیوست.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول