اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم:

سامانه بارش متناوب باران وارد قم شد

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی ساعات آینده افزایش ابر و بارش متناوب باران را در استان خواهیم داشت که این سامانه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

سامانه بارش متناوب باران وارد قم شد
محمد راموز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه در حال حاضر دمای فعلی استان 22 درجه سانتی‌گراد است، اظهار داشت: هوای استان قم امروز چهارم آبان‌ماه نیمه ابری و آرام است.
وی افزود: طی ساعات آینده افزایش ابر و بارش متناوب باران را در استان خواهیم داشت که این سامانه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
راموز خاطرنشان کرد: در مناطق مرتفع استان نیز شاهد بارش برف و کاهش دما خواهیم بود که میزان بارندگی 5 تا 10 میلی‌متر برای چند روز آینده پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: احتمال وقوع رگبار نیز به دنبال این سامانه بارشی مشاهده خواهد شد و مناطق جنوبی و غربی استان نیز از بارش باران بهره‌مند می‌شوند.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به پیشینه وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته ابراز داشت: حداکثر دما هوا در 24 ساعت گذشته، 24 درجه و حداقل آن 12 درجه بوده است.
وی یادآور شد: وضعیت هوای استان در 24 ساعت آینده نیز کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
راموز وضعیت هوا را در استان آرام دانست و ادامه داد: حداکثر دمای استان در 24 ساعت آینده 25 و حداقل آن 12 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم در ادامه تصریح کرد: مناطق کهک و سلفچگان نیز از دمای فعلی 17 درجه سانتی‌گراد برخوردار بوده و شدت وزش باد در این مناطق نیز چهار متر بر ثانیه  است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول