اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دریافت هدیه در کارگروه گردشگری صورت گرفت؛

اختصاص هدیه‌ مدیرعامل آبفا برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بعد از قبول هدیه‌اش از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، آن را برای بازسازی عتبات عالیات اختصاص داد.

اختصاص هدیه‌ مدیرعامل آبفا برای بازسازی عتبات عالیات
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران شهری مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تقدیر کرد.
هادی ابراهیمی معاون استاندار مازندران در کارگروه گردشگری در بابلسر با بیان اینکه دریا اولویت اول گردشگری مازندران است و اگر ساماندهی شود 70 درصد مشکلات گردشگری در استان رفع و 100هزار شغل ایجاد می‌شود، گفت: در شش ماهه نخست امسال 30 میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران شد و باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، در جذب گردشگر و در آمدزایی برای استان تلاش کرد.
وی با بیان اینکه مازندران با امکانات محلی، خدمات ملی ارایه می‌دهد، تاکید کرد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این جلسه همچنین با اشاره به اینکه با ورود مسافر به مازندران و افزایش چند برابری جمعیت استان و با مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان مازندران ما با کمبود آب آشامیدنی مواجه نبوده‌ایم، خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و خدمت‌رسانی مدیرعامل و همکاران این شرکت قدردانی کنیم.  
ابراهیمی در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه‌ای از محمدتقی حسین زاده مدیر عامل آبفای استان مازندران قدردانی کرد.
به گزارش فارس، محمدتقی حسین زاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بعد از قبول این هدیه از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، آن را برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول