اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه خبر داد:

کنترل محورهای جدید خطوط ویژه اتوبوسرانی شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه از سامانه‌های کنترلی جدید خطوط اتوبوسرانی با استفاده از گشت نظارت و کنترل ناوگان و بازرسان خطوط ویژه ملبس به لباس فرم خبر داد.

کنترل محورهای جدید خطوط ویژه اتوبوسرانی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری شیراز، مسعود حسن شاهی اظهار داشت: کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی، نظم خطوط، نظافت، راحتی استفاده از اتوبوس، سرعت جابه‌جایی مسافران، کاهش مدت انتظار مسافر و افزایش مزایای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می‌تواند عامل ترغیب کننده‌ای برای جلب استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و در نتیجه کاهش ترافیک شهرها و کاهش در مصرف حامل‌های انرژی و آلودگی هوا باشد.
حسن شاهی افزود: با تلاش همکاران به زودی با راه‌اندازی سیستم مدیریت BMS و AVL و بازرسان مجهز به رایانه دستی برای ثبت تخلفات ناوگان خدمات با کیفیتی بهتر به شهروندان شهر مقدس شیراز ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شیراز و حومه تصریح کرد: ناوگان اتوبوسرانی در اغلب کلان‌شهرها اولویت اصلی حمل و نقل عمومی است و روزانه میلیون‌ها مسافر در سراسر جهان را جا به جا می‌کنند و در شهرهای توسعه یافته دنیا وسایل دیگری نظیر مترو، تراموا و سایر تجهیزات به عنوان مکمل بخش اتوبوسرانی فعالیت دارند که به شهروندان خدمات سریع و راحتی ارائه می‌دهند.
وی بیان داشت: در کلان‌شهر شیراز اتوبوس به تنهایی و بدون داشتن مکمل‌های دیگر نقش ستون فقرات حمل و نقل عمومی را ایفا می‌کنند که در همین راستا برای رفاه حال اهالی شهرک رضوان و سهولت در نقل و انتقال به مرکز شهر خط جدید 146 اتوبوسرانی از مبدا شهرک رضوان و از مسیر بولوار سفیر جنوبی چهار باهنر و پارک قوری به مقصد پایانه استقلال، نرسیده به باسکول نادر راه‌اندازی شد.
این مسئول ادامه داد: ایستگاه جدید شهید کام‌فیروزی نیز برای رفاه اهالی شهرک امام حسین (ع) واقع در شهرک والفجر، با هدف تسهیل دسترسی به ناوگان اتوبوسرانی ایجاد و 2 هزار و 200 متر به مسیر سرویس‌دهی خط 16 از مبدا دروازه کازرون به شهرک احمدآباد و چهار ایستگاه جدید در طول مسیر سرویس‌دهی اضافه شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول