اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد:

ادامه واگذاری خطوط اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز گفت: سیاست کلی شرکت واحد ادامه واگذاری خطوط اتوبوسرانی به بخش خصوصی و افزایش نظارت بر فعالیت‌های این بخش به منظور افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان است.

ادامه واگذاری خطوط اتوبوسرانی تبریز به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، سیروس تقی‌زاده اظهار داشت: کلیات طرح راه‌اندازی خط اتوبوسرانی در کمربند میانی حدفاصل دانشگاه پیام نور و ورودی شهرک زعفرانیه مورد تصویب کمیته حمل و نقل شرکت واحد قرار گرفت.
به منظور پاسخگویی به نیاز شهروندان و با توجه به بازگشایی معابر و ایجاد مراکز مسکونی، آموزشی و تجاری جدید، مطالعات و بررسی‌های لازم برای امکان‌سنجی راه‌اندازی خطوط توسط کارشناسان این شرکت انجام می‌پذیرد و به منظور راحتی شهروندان در صورت مهیا بودن حداقل شرایط و امکانات نسبت به راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی اقدام می‌شود.
وی در ادامه در خصوص واگذاری خطوط جدید به بخش خصوصی گفت: اتوبوسرانی تبریز به عنوان پیشتاز امر خصوصی‌سازی، در بین کلانشهرهای کشور نقش فعالی داشته است و همواره این بخش در کنار بخش ملکی به وظایف خود در امر خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان عمل کرده است.
تقی‌زاده در ادامه تصریح کرد: سیاست کلی شرکت واحد ادامه واگذاری خطوط اتوبوسرانی به بخش خصوصی و افزایش نظارت بر فعالیت‌های این بخش به منظور افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان است.
وی در عین حال افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از بابت تامین هزینه‌ها و اتوبوس جدید با مشکلات جدی مواجه است و لازم است مسئولان محترم به منظور رفع مشکلات، این شرکت را یاری کرده و به قول‌هایی که داده شده به موقع عمل کنند.
در صورت واگذاری اتوبوس‌های نو از طرف سازمان شهرداری‌ها خط اتوبوسرانی در کمربند میانی حد فاصل دانشگاه پیام نور و ورودی شهرک زعفرانیه به بخش خصوص واگذار و با چهار دستگاه اتوبوس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول