اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال عدم توازن هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی؛

دیون ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر و با توجه به عدم هم‌خوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی، دیون این ناوگان در بخش‌های مختلف به میزان بسیاری افزایش یافته است.

دیون ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش یافته است
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هیچ زمانی تعادل میان درآمد و هزینه‌های اتوبوس‌رانی برقرار نبوده است و این موضوع در کلان‌شهر‌ها به صورت واضح مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از این موضوع اضافه کرد: اصفهان یکی از کلان‌شهر‌های موجود در سطح کشور محسوب می‌شود و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باید میان مردم فرهنگ‌سازی شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه به افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود در این زمینه سازمان اتوبوسرانی مجبور به افزایش کرایه‌ها شده است و این موضوع از راهکار‌های ویژه به منظور ساماندهی این وضعیت محسوب می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر هزینه‌ها و درآمد‌های این سازمان با یکدیگر هم‌خوانی و مطابقت ندارد و این موضوع نتایج نا‌مناسبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.
روحانی با بیان اینکه مردم باید در راستای ساماندهی این وضعیت با مسئولان همکاری کنند، ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به عدم هم‌خوانی هزینه‌ها و درآمد‌های اتوبوسرانی، دیون این ناوگان در بخش‌های مختلف به میزان بسیاری افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: دولت باید با حمایت‌های خود از این موضوع در راستای کاهش هزینه‌ها و برقراری تعادل و توازن میان هزینه‌ها و درآمد‌های این ناوگان تلاش کند و افزایش بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری اصفهان نیز به منظور جبران کسری‌های این ناوگان صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: دیون اتوبوسرانی اصفهان روز به روز افزایش می‌یابد و استفاده از بودجه‌های دولتی دیون این سازمان را کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول