اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

حمایت از ازدواج آسان با شعار محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: حمایت از ازدواج آسان تنها با شعار محقق نمی‌شود بلکه باید در جامعه به صورت عملی نهادینه شود.

حمایت از ازدواج آسان با شعار محقق نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: باید همه عناصر اعم از خانواده‌ها، مسئولان و جوانان در روند کنونی ازدواج تجدید‌نظر کرده و همگی در شکل‌گیری این پیوند مقدس تلاش کنند.
وی به عنوان نمونه به ابزار در اختیار مسئولان برای ترویج امر ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: دادن امتیازاتی برای استخدام در مراکز و نهادها و اولویت‌هایی در ورود به دانشگاه برای افرادی که ازدواج کرده‌اند می‌تواند نقش مؤثری برای ترویج فرهنگ ازدواج ایفا کند.
امام جمعه موقت کاشان با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و صدیقه کبری(س) عنوان داشت: تجلیل از این ازدواج تنها دست‌افشانی و پخش شربت و شیرینی نیست بلکه کمک به ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند بهترین تکریم و بزرگداشت این روز مبارک باشد. 
احتشام با گرمیداشت 13 آبان، بسیج دانش‌آموزی را از بزرگترین پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: بسیج مستضعفین از جمله نیروهایی است که از آرمان‌های والای انقلاب همواره دفاع کرده و به عنوان یک یادگار امام روح‌الله در برابر دنیای استکبار از مواضع جمهوری اسلامی ایران حراست کرده است.
وی نداشتن آماری از حضور جوانان نخبه کاشانی در بسیج این شهرستان را یک نقیصه خواند و افزود: ارائه این آمار می‌تواند توانمندی‌های جوانان بسیجی کاشانی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی را به اثبات رسانده و نشان دهد بسیجیان کاشانی از این لحاظ چیزی از سایر مناطق کشور کم ندارد.
امام جمعه موقت کاشان در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر اینکه دشمن برای تخریب انتخابات آتی به صورت آشکار وارد میدان شده تصریح کرد: وقتی وزیر امور خارجه آمریکا در یک شبکه کذایی به صراحت از نقش ایالات متحده آمریکا در فتنه 88 سخن می‌گوید نشان می‌دهد دشمن دیگر به اقدامات مخفیانه اکتفا نکرده و برای ایجاد مشکل در انتخابات آینده به صورت آشکار وارد صحنه شده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول