اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم:

داور ناعادلانه به سود شاهین تهران پنالتی گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: اگر داور با دقت بیشتری سوت می‌زد کسب چهارمین پیروزی در لیگ آزادگان دور از دسترس ما نبود.

داور ناعادلانه به سود شاهین تهران پنالتی گرفت
عباس رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم برتر میدان بودیم و یک بازیکن ما بدون دلیل از زمین مسابقه اخراج شد، از نتیجه‌ای که در دیدار با شاهین تهران رقم خورد راضی نیستم زیرا شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم.
وی نمایش بازیکنان تیمش در دیدار با شاهین تهران در هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، قابل قبول ارزیابی و تصریح کرد: در صحنه پنالتی به سود تیم شاهین تهران، حامد امانی ‌هافبک طراح تیم ما بدون خطا توپ را کنترل کرد اما متاسفانه داور بدون دلیل خطای پنالتی این بازیکن را اعلام کرد.
وی بیان کرد: بازی ما بهتر از حریف بود و حتی از آنها پیش افتادیم اما داور مسابقه بر نتیجه اثر‌گذار بود و اجازه نداد به سه امتیاز این بازی برسیم.
وی با تاکید بر اینکه باید در این دیدار پیروز میدان می‌شدیم، عنوان کرد: همانند چند بازی گذشته تیم ما در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و موقعیت‌های گل زیادی در مقابل دروازه تیم فوتبال شاهین تهران داشتیم اما متاسفانه در صحنه اخراج داور به جای پنالتی گرفتن، بازیکن ما را اخراج کرد.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم بیان کرد: در جریان مسابقه تسلط کامل بر توپ و میدان داشتیم و حتی می‌توانستیم بیش از یک گل به حریف بزنیم اما در حدود دقیقه 60 مسابقه داور خطای صد در صد روی محمد رسولی را به جای پنالتی گرفتن، تمارض تشخیص داد در حالی که به نظر من و تمام حاضرین در ورزشگاه این تصمیم اشتباه بود و بدون دلیل تیم ما را 10 نفره کرد.
وی عنوان کرد: در این مسابقه بازی بسیار خوبی از سوی بازیکنان ما به نمایش در آمد ولی با این نتیجه همچنان با 11 امتیاز یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ آزادگان هستیم.
تیم فوتبال صبای نوین قم بعد از اینکه در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ آزادگان در مجموعه ورزشی تختی قم موفق به شکست یک بر صفر تیم طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا شد، در هفته دوم تیم شاهین کرج را با نتیجه دو بر یک شکست داد.
شاگردان عباس رحمانی در هفته سوم از دور رفت این رقابت‌ها بار دیگر در مجموعه ورزشی تختی قم پذیرای تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان بودند که در این مسابقه در حالی که دو بر صفر از حریف خود پیش افتادند در نهایت تن به تساوی دو بر دو دادند.
همچنین صبای نوین قم در هفته چهارم مسابقات در خانه از تیم فوتبال شهرداری آستارا پذیرایی کرد که در این مسابقه نیز توانست میهمان خود را با نتیجه چهار بر دو شکست داده و به دومین پیروزی در دیدارهای خانگی این فصل دست یابد.
این تیم در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل شاهین تهران در دیداری خارج از خانه به تساوی یک بر یک دست یافت تا با 11 امتیاز در بین سه تیم بالای جدول رده بندی این گروه قرار بگیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول