اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ برتر؛

صبای قم راهی اهواز می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری از هفته هشتم مقابل حفاری اهواز صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم راهی اهواز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به واسطه حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت بین‌المللی جایزه بزرگ برزیل جام گرند پریکس با تعطیلی اجباری مواجه شد، بعد از بازگشت تیم ملی از برزیل بار دیگر با حضور تیم‌های لیگ برتری از جمله صبای قم که این روزها در تدارک مناسب برای ادامه بازی‌ها است، پیگیری می‌شود.
از سوی دیگر در حالی که زمان زیادی به آغاز هفته هشتم از دور رفت مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از جمله صبای قم، با انجام تمرینات فشرده و بازی‌های تدارکاتی مناسب سعی در کسب آمادگی مطلوب هستند.
نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای کسب آمادگی مورد نظر کادر فنی خود، اردویی چند روزه را در جزیره کیش برگزار کرد تا بازیکنان این تیم از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی قرار بگیرند اما شاگردان سیدمهدی غیاثی در این مدت در دیداری تدارکاتی به میدان نرفتند تا فقط با تمرین کردن آماده مسابقه هفته هشتم با حفاری اهواز شوند.
صبایی‌ها که با عملکردی خیره‌‌کننده خود را به مکان سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسانده‌اند، در حالی خود را آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال می‌کنند که تا قبل از تعطیلی اخیر، هفت بازی در لیگ برتر برگزار کرده‌اند و حاصل آن کسب 18 امتیاز است.
شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال صبای قم از هفت بازی قبل خود در نیم فصل نخست سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، شش پیروزی و یک باخت در کارنامه دارند و به لطف نتایج خوب خود در حال حاضر از شرایط بسیار ایده آلی در جدول رده‌بندی برخوردار هستند.
صبای قم تنها هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با شکست پشت سر گذاشت ولی به ترتیب مقابل تیم‌های راه ‌ساری، پیروزی تهران‌، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، گسترش فولاد تبریز و میثاق تهران با نتایجی بسیار خوب پیروز شده است تا شرایط خوبی در جدول داشته باشد.
حضور موثر بازیکنانی همچون سعید تقی‌زاده، محمد دهقان، محمد کرمانی، محمد کوهستانی و علیرضا وفایی در هفت هفته گذشته موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای نماینده قم به همراه داشت اما در این بین مصدومیت سعید تقی‌زاده ملی پوش ارزشمند صبای قم کمی نگرانی را در اردوی صبا به وجود آورده است.
دیدارهای لیگ برتر از اوایل هفته آینده در حالی از سر گرفته می‌شود و در حالی که شش هفته به پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، صبای قم در ادامه لیگ به ترتیب با تیم‌های حفاری اهواز، ارژن فارس، منصوری قرچک، ماهان اصفهان و صنایع گیتی پسند اصفهان دیدار خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول