اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام حذفی فوتبال کشور؛

صبای قم با عبور از پیام فارس صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از سد پیام مخابرات فارس گذشت و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

صبای قم با عبور از پیام فارس صعود کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، عصر امروز با برگزاری یک مسابقه در قم پیگیری شد و طی آن صبای قم با کسب برتری در مقابل پیام مخابرات فارس راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
در این دیدار که در هوای سرد ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم و به قضاوت محمد کمانی و با کمک بهرام حسین نقوی و جمشید محمدی برگزار شد، صبای قم با نتیجه دو بر یک میهمان خود را شکست داد تا راهی مرحله بعد شود.
این دیدار در حالی با برتری دو بر یک به سود تیم فوتبال صبای قم به پایان رسید که شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم و شاگردان اصغر اکبری در تیم فوتبال پیام مخابرات فارس گل‌های خود را در نیمه دوم بازی به ثمر رساندند.
دیدار دو تیم در نیمه نخست با وجود موقعیت‌های اندکی که هر دو تیم داشتند، گلی در برنداشت تا صبای قم و پیام مخابرات فارس بعد از 45 دقیقه تلاش نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکنند و بدین ترتیب بازیکنان راهی رختکن و شنیدن نصایح و نکات فنی مربیان خود شوند.
در نیمه دوم این تیم فوتبال صبای قم بود که بازی به مراتب بهتری را نسبت به تیم پیام مخابرات فارس از خود ارائه کرد و نتیجه آن گلی بود که پایه گذار آن حسین حجازی پور‌هافبک اهوازی تیم صبای قم شد و توسط غلامرضا عنایتی به ثمر رسید.
بعد از گل صبای قم که توسط بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به ثمر رسید، انتظار نمی‌رفت که تیم پیام مخابرات فارس به صبا گل بزند اما یک اشتباه از سوی احمد خرمالی سنگربان تیم فوتبال صبای قم سبب شد میهمان به گل تساوی دست یابد.
در حدود دقیقه 70 مسابقه پاس رو به عقب حمیدرضا فرزانه برای احمد خرمالی سنگربان صبای قم فرستاده شد اما توپ در مقابل پای خرمالی بلند شد و این دروازه بان نتوانست آن را دفع کند که از این فرصت مارین پریچ مهاجم اهل کرواسی تیم پیام مخابرات فارس به خوبی بهره برد و گل تساوی را به ثمر رساند.
در ادامه مسابقه و در حالی که پیام مخابرات فارس تلاش می‌کرد تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود، عبدالله ویسی از مهاجمان بیشتری برای رسیدن به گل بهره برد تا اینکه یک مدافع برای صبای قم گلزنی کرد و صبا به گل دوم رسید.
ارسال از سمت راست محوطه جریمه تیم فوتبال پیام مخابرات فارس به داخل محوطه شش قدم این تیم، توسط حمیدرضا فرزانه با ضربه سر به گل برتری صبای قم تبدیل شد و بدین ترتیب صبای قم به گل دوم و جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول