اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

رجزخوانی کلینتون فرافکنی علیه ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جویبار رجزخوانی هیلاری کلینتون و اتهام ترور سفیر عربستان را یک فرافکنی اعلام کرد و گفت: این طرح برای ناامید کردن مردم کشور از نظام جمهوری اسلامی به طور ابلهانه و غیر قابل توجیهی به کار گرفته شد.

رجزخوانی کلینتون فرافکنی علیه ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان اظهار داشت: دشمن غافل از اینکه ملت ایران هرگز به آرمان‌های خود پشت نکرده و از صحنه ی دفاع از نظام و انقلاب خارج نمی‌شوند، این ادعاها را علیه ایران مطرح کرده است.
 
* رواج ازدواج‌های تجملی بازگشت به دوران جاهلیت است
خطیب جمعه جویبار گفت: ازدواج‌های تجملی جوانان ما نوعی بازگشت به دوران جاهلیت است و افزایش مهریه‌ها مانع رشد بشری است.
قلی‌پور با تاکید بر رعایت تقوا و شکر نعمت ابراز داشت: قاعده و سنت خداوند بر این است که کفران نعمت را به نقمت تبدیل می‌کند.
وی با بیان اینکه باریتعالی در این عالم جز در سه مورد به عذاب بشریت نمی‌پردازد و راه توبه را به روی انسان گشوده است، تاکید کرد: سه عامل کفران نعمت، عاق والدین و ظلم موجب عذاب انسان در این دنیا می‌شود.
قلی‌پور با اشاره به سرنوشت خفت بار قذافی خاطرنشان کرد: سرانجام ظالم و کسی که ملتش را در زیر چکمه‌هایش له می‌کرد جز تعفن جسد و مرگ ذلت بار نیست.
این مسئول با اشاره به فرا رسیدن هفت آبان روز ازدواج تصریح کرد: تجمل‌گرایی و مهریه بالا را پیامبر در دوران جاهلیت منسوخ کرد و ازدواج آسان را ترویج کرد ولی اکنون دوباره ازدواج‌های پر زرق و برق و مراسم مملو از گناه و نیز مهریه های بسیار سنگین که ریشه‌اش به دوران جاهلیت قبل از اسلام برمی‌گردد رواج یافته است که این خود مانع رشد بشری است.
امام جمعه جویبار با تاکید بر نیاز جامعه برای ترویج فرهنگ بسیجی متذکر شد: فرهنگ بسیجی در جهت اسلام و سیره اولیاء الله است.
وی همچنین با اشاره به سرنگونی مستبدان عالم اذعان داشت: تحقق وعده‌های اولیاء خدا در نابودی کافران و پیروزی اسلام نزدیک شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول