اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر همدان:

پول آسفالت پایین شهر را به کشتی نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر همدان در خصوص ندادن مجوز به کشتی همدان با نام شهرداری برای حضور در لیگ برتر گفت: پول آسفالت پایین شهر را به کشتی نمی‌دهیم.

پول آسفالت پایین شهر را به کشتی نمی‌دهیم
سعید بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گله‌مندی از رئیس هیئت کشتی استان اظهار داشت: زمانی که مرحوم جباری زنده بود هیئت کشتی آمد و برای ساخت خانه کشتی 100 میلیون تومان و یک زمین 500 متری به آنها اهدا کردیم که البته این پول برای آن کار هم استفاده نشد که رئیس هیئت کشتی باید پاسخگو باشد.
وی افزود: اینکه رئیس هیئت کشتی بگوید شورا نسبت به ورزش بیگانه است این مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است.
نایب رئیس شورای شهر همدان تصریح کرد: اینها نامه‌ای مبنی بر مذاکره به ما در خصوص کشتی دادند و قبل از ما اعلام کردند که با نام شهرداری در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند که ما این خبر را تکذیب می‌کنیم و ما اگر بخواهیم در ورزش هزینه کنیم برای ورزش محلات هزینه می‌کنیم.
وی با اشاره به سخن رئیس هیئت کشتی مبنی براینکه شورا و شهرداری با ورزش بیگانه‌اند، گفت: در حال حاضر اختصاص 250 میلیون تومان برای ورزش محلات تصویب کردیم که در این میان 86 تیم محلات را زیر پوشش قرار خواهد داد.
بیات در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا اجازه حضور مدیرکل تربیت بدنی را در صحن شورا ندادید، بیان کرد: پنج بار تا به حال آقای افتخاری را به صحن شورا دعوت کرده‌ایم که متاسفانه ایشان حتی یک بار حضور پیدا نکرده‌اند.
وی در خصوص حضور کشتی همدان با نام شهرداری تصریح کرد: درخواستی از شورا داشتند مبنی بر اینکه از بودجه آسفالت پایین شهر در قالب بودجه‌های استانداری و معاونت برنامه‌ریزی به شورا اختصاص داده شود تا ما لیست هزینه را بیاوریم و پول را به کشتی بدهیم.
عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: ما این کار را انجام نمی‌دهیم چون اجازه نداریم پول آسفالت و غیره را بگیریم و در جایی مثل کشتی هزینه کنیم و این کار از لحاظ قانونی و شرعی اشتباه است.
وی اضافه کرد: مبلغ این پول 400 میلیون تومان بود که در غالب بودجه‌های عمرانی به شهرداری داده می‌شد و بهتر است استانداری در مصوبه‌ای بنویسد که این پول را به کشتی بدهید تا ما همین کار را بکنیم.
بیات در خاتمه با تاکید بر عدم ورود شورا به این مقوله گفت: نمی‌توانیم بعداً جواب سازمان بازرسی را بدهیم و پول مردم پایین شهر را به کشتی نمی‌دهیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول