اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر‌کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:

تحقق 50 درصدی تعهدات اشتغال در بخش میراث فرهنگی در شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون مدیر‌کل میراث فرهنگی خوزستان از تحقق 50 درصدی تعهدات اشتغال در بخش میراث فرهنگی در شوشتر خبر داد و گفت: شرایط در این بخش مناسب است.

تحقق 50 درصدی تعهدات اشتغال در بخش میراث فرهنگی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شکرالله قاسمی‌ امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: در سال جاری بیش از 802 فرصت شغلی را برای ایجاد در شوشتر تعهد کرده‌ایم که برای تحقق این میزان فرصت شغلی تلاش زیادی کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از این فرصت‌های شغلی در استان ایجاد شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: بیش از 50 درصد از فرصت‌های شغلی تعهد شده را در استان ‌به ویژه شهرستان شوشتر ایجاد کرده‌ایم و در این باره نیز تلاش‌ها ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی وضعیت ایجاد اشتغال در بخش میراث فرهنگی مناسب است، تاکید کرد: در سال ‌جاری تا کنون بیش از 410 فرصت شغلی در شهرستان شوشتر ایجاد شده ‌که این خود مؤید تلاش زیادی در این بخش است.
معاون مدیر‌کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به اینکه باید تلاش کرد تا از همه فرصت‌های میراث فرهنگی برای ایجاد اشتغال استفاده کرد، افزود: باید کوشید تا در بخش میراث فرهنگی از همه توانمندی‌های استان استفاده کرد و در این باره نیز 50 نفر در سرای افضل شهرستان شوشتر مشغول به کار هستند.
قاسمی با تاکید بر اینکه کسانی که در میراث فرهنگی برایشان اشتغال ایجاد شده است، همگی ثبت شده‌اند، تاکید کرد: همه کسانی که در میراث فرهنگی تسهیلات برای اشتغال دریافت کرده‌اند ثبت‌نام هشده و مدارک کاملی از آن‌ها وجود دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد.
وی از حذف بودجه آموزش صنایع دستی انتقاد کرد و گفت: هفت مربی آموزنده صنایع دستی در شهرستان شوشتر در حال فعالیت هستند ولی با حذف اعتبارات آموزشی از پرداخت حق‌الزحمه آن‌ها ناتوان هستیم.
معاون مدیر‌کل میراث فرهنگی خوزستان تاکید کرد: برای پرداخت حق‌الزحمه این مربیان به اجبار از اعتبارات آموزش شهرستان‌های دیگر استفاده می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول