اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه جلوه خدمت؛

فعالیت‌های میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در نمایشگاه توانمندی‌های دولت‌های نهم و دهم، این سازمان توانمندهای خود را در سه حوزه معرفی می‌کند.

فعالیت‌های میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی معرفی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی با بیان اینکه در نمایشگاه توانمندی‌های دولت‌های نهم و دهم، این سازمان توانمندهای خود را در سه حوزه معرفی می‌کند، اظهار داشت: سازمان علاوه بر ارائه عملکرد حوزه‌های مختلف در دولت‌های نهم و دهم به معرفی توانمندی‌ها نیز می‌پردازد.
وی با تشریح برنامه‌های این نمایشگاه گفت: مدیران و معاونان بخش‌های مختلف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این نمایشگاه حضور داشته و با ارتباط مستقیم و رودرو با مردم و مراجعه‌کنندگان پاسخگوی سؤالات، خواسته‌ها و انتقادهای آنان خواهند بود.
محمدی خاطرنشان کرد: خدماتی که سازمان میراث فرهنگی در بخش‌های مختلف به مردم و مراجعان ارائه می‌کنند طی زمان برگزاری این نمایشگاه با شرایط ویژه به مخاطبان ارائه می‌شود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، خدمات دولت‌های نهم و دهم را در دوره بعد از انقلاب کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: کارنامه این سازمان در زمان دولت خدمتگزار و عدالت محور هم در حوزه میراث فرهنگی و هم در عرصه گردشگری و صنایع دستی بسیار درخشان و قابل توجه است.
محمدی تاکید کرد: صنعت گردشگری و توریسم در دولت نهم و دهم مورد توجه ویژه قرار گرفته و تلاش‌های زیادی برای رساندن صنعت گردشگری ایران به جایگاه واقعی خود در دنیا شده است.
وی یادآور شد: خوشبختانه دولت نهم و دهم توجه زیادی به حفظ آثار تاریخی و کمک به جذب گردشگر به استان‌ها می‌کند و در زمان روی کار آمدن این دو دولت، تمام آثار تاریخی استان یا مرمت شده یا در حال مرمت است و یا طرح مرمت آن تهیه و آماده بازسازی است.
زمان برگزاری این نمایشگاه از سوی استانداری آذربایجان‌شرقی پنجم تا هشتم آبان‌ماه جاری اعلام شده است.
نمایشگاه توانمندی‌های دولت‌های نهم و دهم تحت عنوان "جلوه خدمت" پنجم تا هشتم آبان‌ماه جاری در دو سالن پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا و بیش از 100 دستگاه شرکت‌کننده ظرفیت‌ها و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول