اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

پیشمرگان کرد مسلمان پیشقراولان جهاد در کردستان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه پیشمرگان مسلمان کرد پیشقراولان جهاد و شهادت در کردستان هستند، گفت: جانفشانی‌های آنان هیچ‌گاه از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد.

پیشمرگان کرد مسلمان پیشقراولان جهاد در کردستان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی در مراسم تجلیل از پیشمرگان کرد مسلمان که در تربیت معلم شهید مدرس سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شما در سخت‌ترین شرایط به ‌یاری انقلاب اسلامی آمدید و نظام اسلامی قدردان خدمات، ایثار و ازخودگذشتگی شماست.
به گفته وی، پیشمرگان کرد مسلمان یاوران واقعی امام(ره) و نظام اسلامی بودند و در راستای حفظ ارزش‌های نظام در اوایل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شجاعانه و خالصانه با دشمنان جنگیدند.
 فرمانده سپاه ‌بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: پیشمرگان کرد مسلمان با ایثار و از خودگذشتگی در طول سال‌های جنگ تحمیلی در کنار دیگر رزمندگان اسلام از این آب و خاک دفاع و استان کردستان را با همکاری نیروهای سپاهی و بسیجی از وجود ضدانقلاب پاک کردند.
رجبی تصریح کرد: پیشمرگان کرد مسلمان علاوه بر مشارکت در پاکسازی کردستان در اوایل انقلاب، در طول هشت سال دفاع مقدس نیز در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و ایران اسلامی شجاعانه وارد میدان شدند.
وی نقش پیشمرگان کرد مسلمان در توسعه و امنیت پایدار امروز کردستان را چشمگیر خواند و افزود: دستاوردهایی که امروز در زمینه امنیت پایدار مردمی در کردستان وجود دارد در سایه حرکت سازمان‌ یافته پیشمرگان کرد مسلمان و نیروهای مسلح است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به تغییر ماهیت تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: مقابله با این تهدیدات نیاز به افزایش اطلاعات و استفاده از تجربیات گذشته دارد که به یقین این توان در پیشکسوتان جهاد و شهادت و پیشمرگان کرد مسلمان وجود دارد.   
رجبی به آمار بیش از 420 هزار نفر بسیجی در کردستان اشاره کرد و  افزود: امروز با وجود این تعداد بسیجی آماده و سازمان یافته سهمیه ارتش 20 میلیونی در این استان به طور 100درصد تحقق پیدا کرده است.
رجبی مردم کردستان را مردمی ولایت‌مدار خواند و افزود: آمار پنج هزار و 400 شهید کردستان گواهی بارز بر انقلابی بودن مردم این خطه مرزی کشور است.
وی در پایان برگزاری مراسم تجلیل از پیشمرگان کرد مسلمان را اقدام ارزشمندی خواند و گفت: تجلیل از این عزیزان که از جان و مال خود برای دفاع از این مرز و بوم گذشتند، وظیفه‌ای همگانی است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول