اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

جهاد در کارآفرینی از رزم با دشمن مقدس‌تر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: جهاد در سنگر ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی و توسعه اقتصادی از نبرد با دشمن خونخوار در میدان جنگ با اهمیت‌تر و ارزشمندتر است.

جهاد در کارآفرینی از رزم با دشمن مقدس‌تر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در جلسه ستاد توسعه صنعت و اقتصادی شهرستان گرمی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جهادی که امروز در سنگر کارآفرینی و توسعه صنعت و اقتصاد در کشورمان شروع شده است از صحنه نبرد رودررو با دشمن که اهداف و مقصد آن مشخص بوده با اهمیت‌تر و سنگین‌تر است چرا که در این عرصه دشمن تمام همت خود را به کار گرفته تا نظام ما را وادار به تسلیم کند.
وی یکی از عرصه‌های تاخت و تاز دشمن را عرصه اقتصادی و تحریم‌های شدیدتر بر عرصه جهانی و بین‌المللی اعلام کرد و افزود: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را جهاد اقتصادی نامیده است به آن دلیل است که ما با قدرتی مضاعف‌تر از قدرت تحریم دشمن بتوانیم اندیشه تهاجمی آنها را در نطفه خنثی کرده و اجازه پیشروی به دشمن را ندهیم.
صحرایی نیاز اصلی جوانان امروز کشورمان را به اشتغال و کارآفرینی مولد یک نیاز ضروری، حتمی و غیر قابل انکار توصیف کرد و ادامه داد:‌ در این عرصه باید به اصالت و اهمیت موضوع توجه کنیم که کار و کارآفرینی تنها در سایه برنامه‌ریزی درست، هدف‌گذاری صحیح و جذب سرمایه‌گذاران واقعی اتفاق بیفتد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در یک سال گذشته در حوزه ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال از طریق جذب سرمایه‌گذاران و توسعه شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: دومین شهرک صنعتی گرمی در محل احداث کارخانه شیرآلات قهرمان در حال احداث است که با تهیه زیرساخت‌ها و واگذاری برخی امکانات و تسهیلات تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران متعددی را جذب کنیم.
وی خاطر نشان کرد: این شهرک در نزدیکی روستای بلداشی گرمی در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید شیرآلات صنعتی و بهداشتی که هم اکنون در فازهای مختلف در حال احداث است به ثمر می‌نشیند.
صحرایی اضافه کرد: با راه‌اندازی این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال برای صدها نفر از مردم این منطقه در آینده شاهد راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های اقماری نیز می‌باشیم که برای تحقق این امر 100 هکتار زمین برای احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره دو گرمی در نظر گرفته شده است.
به گزارش فارس، فرماندار گرمی ادامه داد: با هدف تعیین زیرساخت‌ها تلاش کردیم تا برق مورد نیاز این مجموعه صنعتی را به صورت تقویت شده داشته باشیم به طوری که سه مگاوات برق برای توسعه این شهرک به ویژه کارخانه شیرآلات قهرمان در نظر گرفته شده است.
صحرایی گفت: در سفر وزیر نفت در قالب سفر هیئت دولت به استان اردبیل مقرر شد گازرسانی به این شهرک انجام شود که در این زمینه موافقت و مجوز لازم نیز از وزیر نفت گرفته شده است.
وی در پایان افزود: توسعه این مرکز صنعتی شتاب گرفته و بر شمار ساختمان‌های مسکونی در حال احداث روستای بلداشی نیز افزوده شده و جلوی بسیاری از مهاجرت‌های بی‌رویه از این منطقه گرفته می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول