اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیت‌ها در خانه حریفان را ادامه‌ می‌دهیم؛

رحمانی: شاهین تهران را مانند یک حریف مدعی جدی می‌گیرم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: بازی با شاهین تهران برای من یک بازی بسیار بزرگ است و با انگیزه کسب سه امتیاز دیگر در این دیدار برای شکست حریف به میدان می‌رویم.

رحمانی: شاهین تهران را مانند یک حریف مدعی جدی می‌گیرم
عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: شاهین تهران را مانند هر حریفی جدی می‌گیرم و با انگیزه بسیار بالا در مقابل این تیم گام به میدان مسابقه خواهیم گذاشت تا روند موفقیت‌ در بازی‌های خارج از خانه را ادامه دهیم.
وی تصریح کرد: با کمک همکارانم در کادر فنی، اطلاعات خوبی از تیم حریف به دست آورده‌ایم و امروز با تاکتیکی گام به زمین مسابقه خواهیم گذاشت که بتوانیم از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرده و سه امتیاز این دیدار حساس را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم ادامه داد: با اینکه بازی در زمین اختصاصی تیم شاهین تهران برگزار می‌شود، باز هم می‌توانیم راحت بازی کنیم زیرا فوتبال صبا روز زمین اجرا می‌شود و بازیکنان ما در بازی خارج از خانه قبل برابر شاهین کرج به خوبی نشان دادند چیزی نمی تواند مانع از تلاش آنها برای موفقیت شود.
وی با بیان اینکه برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم، یاد آور شد: بعد از تمرینات خوب و شادابی که در روزهای اخیر  برگزار کرده‌ایم، خوشبختانه بازیکن مصدوم هم نداریم و می‌توانیم با بهترین ترکیب تیم صبای نوین را در این دیدار به میدان بفرستیم.  
رحمانی رفاقت و صداقت را یکی از مهم‌ترین اصول برای موفقیت در لیگ آزادگان امسال عنوان کرد و بیان داشت: بر این اساس از زمانی که تیم را تحویل گرفتم، صداقت و درستی را سرلوحه کار قرار دادم و امروز در تیمی هستم که رفاقت و صداقت حرف اول را می‌زند تا در مسابقات لیگ آزادگان نماینده موفقی برای فوتبال استان قم باشد.
وی افزود: حتی اگر در یک مسابقه نتیجه را واگذار کرده باشیم، از بازیکنانم می‌خواهم که تا آخرین لحظه برای جبران نتیجه تلاش کنند و در تیمی که امسال می خواهد نماد واقعی فوتبال قم باشد ناامیدی و دست از تلاش برداشتن معنایی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم عنوان داشت: دو هفته متوالی با دو تیم قدر گروه دوم یعنی البرز شهرداری زنجان و شهرداری آستارا بازی داشتیم که معتقدم دو بازی سخت و نفس‌گیر بود اما چهار امتیاز این بازی‌‌ها را با بازی خوب خود کسب کردیم هر چند می‌توانستیم با دقت بیشتر تیم زنجان را هم شکست دهیم.
وی ابراز داشت: حریف این هفته ما یعنی شاهین تهران در حال حاضر یک تیم مدعی است ولی صبای نوین  قم هم تیمی است که در چهار هفته اخیر مقابل حریفان خود به بهترین نتایج دست یافته است اما این دلیلی نمی‌شود که بخواهیم این تیم را ضعیف و ناتوان به حساب بیاوریم.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شاهین تهران از هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز جمعه ششم آبان‌ماه در ورزشگاه اختصاصی شاهین تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول