اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم:

با ارائه فوتبالی منطقی پیام فارس را می‌بریم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار مقابل پیام مخابرات فارس هرگز احساسی بازی نمی‌کنیم بلکه قطعا فوتبالی منطقی بازی می‌کنیم تا جواز صعود به مرحله یک هشتم را کسب کنیم.

با ارائه فوتبالی منطقی پیام فارس را می‌بریم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بیات سه‌شنبه شب در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از مصاف امروز با پیام مخابرات فارس در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تصریح کرد: از آغاز لیگ واقعا خوب کار می‌کنیم و بی‌ادعا می‌گویم که خوب نتیجه می‌گیریم و می‌خواهیم روند خوبمان را در جام حذفی هم ادامه دهیم.
وی ادامه داد: در مسابقه با پیام مخابرات فارس تمام بازیکنان ما بدون مواجهه با مصدومیت و محرومیت در اختیار تیم هستند و به همین خاطر بازیکنان ما سر جای خود حضور خواهند داشت تا با تمام توان به مصاف حریف برویم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: با توجه به نتایج بسیار خوبی که کسب کرده‌ایم، عملکرد ما نشان می‌دهد که تیم قوی و منسجمی هستیم زیرا در این فصل خوب بازی می‌کنیم و به پیام مخابرات فارس نیز اجازه نمی‌دهیم که در قم راحت بازی کند.
وی در ادامه با اشاره به مسابقه صبای قم با شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، افزود: ما در این دیدار دو نیمه متفاوت داشتیم، به طوری‌که در نیمه نخست موقعیت‌ها را به سادگی از دست دادیم اما در نیمه دوم منطقی فوتبال کردیم و با اضافه کردن بر شدت حملات خود قدرت خط حمله را بیشتر کردیم و توانستیم سه گل بزنیم.
بیات تاکید کرد: فوتبال بالا و پایین‌های بسیاری دارد و به همین خاطر بعد از اینکه یک گل از حریف عقب افتادیم، دست از تلاش بر نداشتیم و در بین دو نیمه با نصایحی که مربیان به ما داشتند، چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم در نیمه دوم با قدرت بیشتر بازی کردیم و خوشبختانه به گل‌های پیروزی رسیدیم.
وی در خصوص تیم امسال صبا در لیگ برتر فوتبال، بیان کرد: ما از مربی بسیار بزرگ و با دانشی برخورداریم و با دانش خوب ویسی در مقابل تمام حریفان خوب بازی کرده‌ایم اما طبیعی است که برای تثبیت موقعیت خود باید روز به روز آماده و قوی‌تر باشیم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم افزود: بچه‌های ما زحمات زیادی را متحمل شدند تا به این موفقیت‌های ارزشمند دست یابیم و این مهم به خاطر این حاصل شد که در تمام بازی‌های این فصل همگی همدل هستیم و فعل خواستن را صرف کرده و در حالی که شایسته کسب پیروزی هستیم به این مهم برسیم.
صبای قم در دیداری خانگی از هفته مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر عصر امروز به مصاف پیام مخابرات فارس می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول