اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلعه‌نویی:

برای گفتن حقایق فوتبال هرگز سکوت نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان این‌که حاشیه سازی و بیان حقیقت در فوتبال دو مقوله جداگانه هستند و با هم تفاوت دارند، گفت: برای گفتن حقایق فوتبال هرگز سکوت نمی‌کنم.

برای گفتن حقایق فوتبال هرگز سکوت نمی‌کنم
امیر قلعه‌نویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازی‌های اخیر تیم ملی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، اظهار داشت: باید پذیرفت که تیم ملی روند رو به رشدی داشته و در مرحله بعدی که مسابقات سخت‌تری را پیش رو داریم این تیم محک جدی خواهد خورد.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چرا بیش از سایر مربیان وطنی از این تیم حمایت می‌کنید، افزود: اعتقاد دارم کی‌روش مربی بزرگ و بیش از هر چیز مرد مهربان و خوبی‌ است و امروز هر کس که نسبت به نام ایران تعصب داشته باید این تیم و این مربی را برای اعتلای نام ایران یاری کند.
قلعه‌نویی درباره اینکه چرا مربیان حرفه‌ای همچون امیر قلعه‌نویی در فوتبال بیش از حد اسیر حاشیه‌ها می‌شوند، تصریح کرد: من به‌عنوان مسئول فنی هر تیمی که در ایران باشم از مجموعه خود دفاع می‌کنم که نمی‌توان نام این کار را حاشیه و وارد حاشیه شدن دانست.
وی تصریح کرد: اگر گفتن حقایق حاشیه است پس سرنوشت حقیقت در فوتبال چه می‌شود و اگر شما فکر می‌کنید من در این فوتبال از کنار حقایق می‌گذرم و چشم به روی آنها می‌بندم و در مقابل حقایق سکوت می‌کنم، هرگز چنین نخواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول